Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-04, 06:15
  #1
Avstängd
Som försvarar sin skittidning även om alla ser hur fel han har ingen med lite skvaller om denna "gosse"
Citera
2007-06-04, 06:26
  #2
Medlem
Gabriel Knights avatar
Han är en pajas, fast det vet ju alla redan
Citera
2007-06-04, 21:51
  #3
Medlem
Hatattack mot Gerdin

Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Som försvarar sin skittidning även om alla ser hur fel han har ingen med lite skvaller om denna "gosse"

Satt i närheten av under melodifestivalfinalen. Han verkade gilla och sjunga med till The Ark stod och mimade och höll händerna som om han hade en mic. Stod även och diggade loss. Var där med familjen, bland annat vad som verkade vara hans son, utan att överdriva kan man säga att han tog sin plats...

Roligast var i vilket fall att Gerdin mitt under en låt träffades av en 0,6-liters mugg med cola som kom flygandes från läktaren ovan och dränkte honom... Han tittade upp och såg märkbart tagen och sur ut. Uppenbar hatattack...

Konstigt att Bladet inte skrev något om hatattacken mot chefredaktören... Är ju sånt folk vill läsa. Var underbart att ha första parkett till denna händelse. Om det är något av värde vet jag dock inte, men en rolig anekdot...
Citera
2007-06-04, 23:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-Mac
Roligast var i vilket fall att Gerdin mitt under en låt träffades av en 0,6-liters mugg med cola som kom flygandes från läktaren ovan och dränkte honom... Han tittade upp och såg märkbart tagen och sur ut. Uppenbar hatattack...


Jag ser löpsedeln framför mig; "HOT MOT DEMOKRATIN!!!"
Citera
2007-06-07, 09:31
  #5
Avstängd
KOlla denna länk

Jävla patrask!
http://www.josefsson.net/arkiv/etc599-abaffaren.pdf
Citera
2007-07-19, 15:39
  #6
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Som försvarar sin skittidning även om alla ser hur fel han har ingen med lite skvaller om denna "gosse"
Han är dessutom jävligt dålig på att försvara Aftonbladet
Citera
2007-07-19, 18:32
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Han är dessutom jävligt dålig på att försvara Aftonbladet

Men det är väl knappast någon lätt uppgift med tanke hur mkt skit den innehåller.
Citera
2007-07-19, 19:05
  #8
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Men det är väl knappast någon lätt uppgift med tanke hur mkt skit den innehåller.
Det har du ju iförsig rätt i!Han måste nog ha det svåraste jobbet på Aftonbladet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback