Flashback bygger pepparkakshus!
2021-06-12, 13:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Någon förvånande. Efter 23 år alltså. De verkade vara ett harmoniskt par. Återstår att se vem som blir ihop med någon ny direkt efter som förmodligen är den som varit otrogen. Kanske Martin hittade någon ny under Lyckoviken? De verkar ju spelat in under Corona restriktioner som en bubbla och då kan det ju hända saker.

Hanna har jag alltid tyckt vara en padda. Blir singel en tid. Sorry.
Säkert snäll …
Men jag tar Syster Lina som jag inte förstår ser något hos tramset Nassim.

Citera
2021-06-12, 13:21
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om de ska separera efter 23år tillsammans men det beror knappast på att Hanna gått upp i vikt

Citat:
Någon förvånande. Efter 23 år alltså. De verkade vara ett harmoniskt par. Återstår att se vem som blir ihop med någon ny direkt efter som förmodligen är den som varit otrogen. Kanske Martin hittade någon ny under Lyckoviken? De verkar ju spelat in under Corona restriktioner som en bubbla och då kan det ju hända saker.

det var mer att dom ska gå skilljda vägar och inget med kilo att göra
Citera
2021-06-12, 14:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
det var mer att dom ska gå skilljda vägar och inget med kilo att göra

Stoppa Pressarna vet visst men väljer att inte skriva om det av hänsyn. Först gången någonsin de tar hänsyn.
Citat:
Oviljan att svara på frågor kring det hela kan även ha andra orsaker. Enligt initierade uppgifter till Stoppa Pressarna kan det ligga flera saker bakom separationen som gör det extra jobbigt att dels genomlida, dels tala om offentligt.

Stoppa Pressarna väljer att inte publicera de uppgifter vi har av hänsyn till familjen Stenmarck–Hedlund.
https://stoppapressarna.se/svenskt/darfor-skiljer-sig-martin-stenmarck-och-hanna-hedlund

Någon som varit otrogen ligger väl nära till hands att tro att det handlar om. Kilorna har han ju levt med i 23 år så det handlar nog inte om det.
Citera
2021-06-12, 21:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Stoppa Pressarna vet visst men väljer att inte skriva om det av hänsyn. Först gången någonsin de tar hänsyn.

Någon som varit otrogen ligger väl nära till hands att tro att det handlar om. Kilorna har han ju levt med i 23 år så det handlar nog inte om det.

Martin är en alfahunk och kan fixa ny tjej på ett hjärtslag, medans Hanna inte blir lika eftertraktad.

Som sagt har nog Martin haft fingrarna i syltburken och blivit påkommen.
Citera
2021-06-13, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Martin är en alfahunk och kan fixa ny tjej på ett hjärtslag, medans Hanna inte blir lika eftertraktad.

Som sagt har nog Martin haft fingrarna i syltburken och blivit påkommen.

Även om det vore otrohet är det ju rätt drastiskt att bara bryta upp efter 23 år. De ska ha levt i sär i ett halvår, vad gjorde de då? Var det då Martin spelade in sin tv-serie? Jag tycker att de borde ha försökt lite mer och gått i terapi bara för att någon varit otrogen en gång, det måste vara mer än så. Och jag tror knappast Stoppa pressarna hade struntat i att skriva om de vetat, det har ju aldrig hindrat dem.
Citera
2021-06-13, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Även om det vore otrohet är det ju rätt drastiskt att bara bryta upp efter 23 år. De ska ha levt i sär i ett halvår, vad gjorde de då? Var det då Martin spelade in sin tv-serie? Jag tycker att de borde ha försökt lite mer och gått i terapi bara för att någon varit otrogen en gång, det måste vara mer än så. Och jag tror knappast Stoppa pressarna hade struntat i att skriva om de vetat, det har ju aldrig hindrat dem.

Vi vet inte om någon vart otrogen, om de gått i terapi eller något överhuvudtaget mer än att de ska skiljas. Övrigt är bara spekulationer
Citera
2021-06-13, 09:22
Medlem
Citat:
Vi vet inte om någon vart otrogen, om de gått i terapi eller något överhuvudtaget mer än att de ska skiljas. Övrigt är bara spekulationer
Har någon sagt att vi vet? Någon här spekulerade i ev otrohet. Jag tycker bara att det är lite drastiskt att bryta upp efter så många år om det nu är något som otrohet. Dessutom skulle ev otrohet förklara varför Stoppa pressarna kanske undviker skriva, eftersom de har barn.
Citera
2021-06-13, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Har någon sagt att vi vet? Någon här spekulerade i ev otrohet. Jag tycker bara att det är lite drastiskt att bryta upp efter så många år om det nu är något som otrohet. Dessutom skulle ev otrohet förklara varför Stoppa pressarna kanske undviker skriva, eftersom de har barn.

Kanske varit återkommande otroheter genom åren som nu fått bägaren att rinna över.
Citera
2021-06-13, 19:50
Medlem
Harry_s avatar
dom kommer att hitta någon 10år yngre ska ni se
Citera
2021-06-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Kanske varit återkommande otroheter genom åren som nu fått bägaren att rinna över.
Från vem? Har svårt att tro det.
Citera
2021-06-14, 07:40
Medlem
Citat:
Om de ska separera efter 23år tillsammans men det beror knappast på att Hanna gått upp i vikt

Det kan vara lite av varje.

Tror Hannas kändisskap får sig en törn.
Citera
2021-06-14, 21:33
Medlem
Tror hennes man blev sur när hon skulle va med i lets dance han kunde inte kontrollera henne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in