När det gäller Hannas sminkning så är det lätt att naturligt rödhåriga och fräkniga får en för hård och tung sminkning. Den som sminkar henne nu fixar helt enkelt inte så bra att sminka någon med hennes färgskala.
Expressen har haft denna icke-nyhet på första sidan på deras nätupplaga i ett par dagar nu. Verkar som de vill antyda att Hanna är förbittrad över att inte Martin har friat.
Jag tror tyvärr vi inom en snar framtid kommer att få hörs om hur Hanna och Martin går skilda vägar.. Lite för många extra mammakilon där, är jag rädd.
Jag tror tyvärr vi inom en snar framtid kommer att få hörs om hur Hanna och Martin går skilda vägar.. Lite för många extra mammakilon där, är jag rädd.
Någon förvånande. Efter 23 år alltså. De verkade vara ett harmoniskt par. Återstår att se vem som blir ihop med någon ny direkt efter som förmodligen är den som varit otrogen. Kanske Martin hittade någon ny under Lyckoviken? De verkar ju spelat in under Corona restriktioner som en bubbla och då kan det ju hända saker.