Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-06-04, 12:16
Medlem
Zypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Hur gjorde du skärmdumpen ??
När jag skulle göra skärmdump från Windows Media Player och sedan klistrade in bilden i Photoshop så blev det också bara svart när jag hade sparat bilden

Eller är knepet är att man ska spara bilden som .png ??

Jag brukar ibland ha samma problem av nån anledning. Använder istället SnagIt för att ta skärmdumpar, funkar perfekt.
Citera
2007-06-12, 00:31
Medlem
Schaffers avatar
Trots att jag inte ens "tittar" på programmet så lade jag också märke till något som såg ut som en översminkad blåtira.

När Hanna sjöng x22 i melodifestivalen stod hon på topp, sen dess har det bara gått uför vad jag har sett.
Citera
2007-06-12, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tall_marcus
Varför skulle inte han kunna vara det? Minns det klassiska uttalandet: "Män är svin, tycker inte du det?"

Vilket uttalande var det? Eller du kanske tänker på; Män är djur?
Citera
2007-06-12, 05:53
Medlem
tall_marcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskpelle
Vilket uttalande var det? Eller du kanske tänker på; Män är djur?

Naturligtvis ska det vara djur och inte svin! Tack för rättelsen.
Citera
2007-06-12, 11:15
Medlem
C.Kellers avatar
Jag kan inte se något konstigt i hennes ansikte när jag tittar på bilden. Förutom att hennes sminkning och kläder är groteskt fula...
Citera
2009-01-03, 21:14
Medlem
Snövits avatar
Hon är ju aktuell nu igen i körslaget så finns inget annat smaskigt skvaller om henne?
Citera
2009-01-03, 23:07
Medlem
Enligt en kompis som jobbar ihop med hans släkting(kommer inte ihåg hur de var släkt) så är han en dryg jävel,en riktig översittare...men jag vill inte riktigt tro på det
Citera
2009-01-04, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Enligt en kompis som jobbar ihop med hans släkting(kommer inte ihåg hur de var släkt) så är han en dryg jävel,en riktig översittare...men jag vill inte riktigt tro på det

Jag tror din kompis! När bytte h*n kön föresten?
Citera
2009-01-04, 03:50
Medlem
Mariakatarinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.Keller
Jag kan inte se något konstigt i hennes ansikte när jag tittar på bilden. Förutom att hennes sminkning och kläder är groteskt fula...

Fast lite jävla konstigt ser väl ögat ut ändå? Dock vill jag lägga in ett aber angående fjädrarna: man kan aldrig ha för mycket påfågelfjädrar!

Om flickebarnet nu skulle ha en blåtira så måste det ju inte heller vara hennes metrobög till sambo som åstadkommit den. Jag minns själv när min morsa sprang in i en dörr mitt i natten och fick gå till jobbet med bruten näsa (idag skrattar vi så hjärtligt åt den incidenten).

I övrigt blir jag kåt av Chris Keller.

Det var alles.
Citera
2009-01-04, 09:51
Medlem
Sminkning

Har en dotter som avgudar Hannas program "singing bee" vilket gör att jag tvingas se det med jämna mellanrum...hennes sminkning ser generellt ut som en "dagen efter" sminkning...dvs att man ser lite suddigt och inte orkar rätta till och göra om...hon borde se sig om efter en ny sminkör/ös och en ny stylist...Det borde Gry göra oxå, klänningar skall vara (enligt mig) smickrande för kropp och framförallt bysten...i Gry's fall ser det ut som hon är nyförlöst och väldigt optimistisk i viktminskningstron... fast det här handlade om fru Stenmarck, sorry
Citera
2009-01-04, 11:45
Medlem
wonderlands avatar
OT: Men Gry är ju gravid NU. Svårt att klä henne sexigt så att säga.

Hannas smikning..ja, kanske är det svårt att se "cleant" ut, med tänke på att hon är rödlätt och fräkning.
Citera
2009-01-04, 12:21
Medlem
Gry gravid, då var klänningen faktiskiskt helt ok

Är det någon som vet mer om Hanna, för hon ger ett sympatiskt intryck trots kass sminkör...har hon varit med i några musikaler, något som planeras framöver? Några fler skivor, fler än x22 ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in