2007-06-04, 01:57
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggumi
Om din fader har rökt brunt själv i sina unga dagar, så kan han kanske känna det efter en vecka. Köp Glade eller något för att vara på den säkra sidan.

"Använd alltid preventinmedel"
om han har rökt brass lär han väl fan inte bry sig haha
Citera
2007-06-04, 02:24
Medlem
gulsots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggumi
Om din fader har rökt brunt själv i sina unga dagar, så kan han kanske känna det efter en vecka. Köp Glade eller något för att vara på den säkra sidan.

"Använd alltid preventinmedel"

Det har han definitivt inte gjort. Fullkomlig torrboll när det gäller såna här saker
Citera
2007-06-04, 11:56
Bannlyst
meecka den broor
Citera
2007-06-04, 12:38
Medlem
seloots avatar
CB lukten försvinner nästan genast om du bara har ett fönster lite på glänt, vi rökte i min lägenhet en hel kväll en gång och dagen efter så öppnade vi fönstret en timme och så försvann lukten direkt, för den delen så luktar ju CB inte så jävla pundigt som typ tobak gör, fan va de luktar...
Citera
2007-06-04, 12:41
Bannlyst
öppna fönstret så är lukten borta helt efter en timme, men det gäller bara om du rökt rent.
Citera
2007-06-04, 12:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulsot
Tjo kära flashbackmedlemmar! Blir den första posten för mig i CB-forat

Har precis rökt lite brunt i rummet.. frågan är: Hur länge kommer det att dofta hasch i rummet efter detta?

och förresten hur blir det när man röker för mkt i samma rum? sätter det sig i väggarna?

tack på förhand /gulsot
Tja det beror väl på vännen,drar du en liten singelbong vid rutan,med den på glänt . Händer ju inte särkilt mkt med doften,men räkna du med en 10 minuter,kanske 5 om du har en flaska Glade på lut.
Men drar du en vatten bula,mina mått "tvåliters o en bongkopp i trä som slukar väl 5g" ,då har du problem Rökmängden är enorm,du fyller lätt hela rummet med tjock rök,o kommer då mor in,då jävlar Dina tapeter lär lossa om du rökar min bong i ett inneslutet rum,men håller du dig till en vanlig alubong som tar 0,2-1 g då hamnar du rätt.Då funkar rutan på glänt,men med större förbrukning hemma i pojkrummet bör du sätta upp en ventilerningsfläkt.Ja menar,kommer morsan eller brorsan in när du har en kasmirseans då får du nog fan både byta tapet o flytta
Citera
2007-06-04, 13:17
Medlem
brukar aldrig sitta mer än max 3 timmar i min lilla etta
Citera
2007-06-04, 14:04
Medlem
gulsots avatar
Tack så mkt för alla svar.. borde kanske ha postat i n00b-tråden när jag tänker efter.. nu när jag kan tänka efter igen
Citera
2007-06-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sture__
Ja, men så tror jag nog det är, röker man en cigg så luktar man ju både om fingrar och tröjan.
Men röker man en spliff sätter de sig inte i tröjan, iaf inte mycket, inte i fingrarna heller.

Rökte en jävel nyss och jag tycker mina fingrar stinker som fan. Tröjan däremot, luktar som den brukar! (Svett )
Citera
2007-06-04, 15:52
Medlem
Energis avatar
Kommer ihåg hemma hos en kompis som röker rätt mycket. Där så luktar det som fan när man kommer in i hans rum. Lukten verkar "sitta kvar i väggen" kan man säga. Fast han har jämt fönstret uppe, ialla fall alla gånger jag har vart där. Aja vet inte om det bara beror på CB, men det skulle inte förvåna mig.
Citera
2007-06-05, 13:34
Medlem
Tuggumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
om han har rökt brass lär han väl fan inte bry sig haha

Mycket sant, missa det :P
Citera
2007-06-05, 13:36
Medlem
Fontanells avatar
Coconut rökelse, har en trevlig söt lukt som sitter kvar ett tag. Det kör jag med, funkar fint. När man kommer in utifrån luktar det bara litet svag kokosnöt med litet sötma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in