• 1
  • 2
2007-06-03, 16:56
Medlem
DiscoJoppes avatar
Hej alla skvallertanter!

Jag visste först inte om jag skulle placera den här i Bilar & fordon, Fotboll eller här i Skvaller. Det blev i skvaller!

Jag kan tänka mig att många fotbollsspelare har så mycket för sig att de inte hinner ta körkort. Är detta korrekt?

Diskutera.
Citera
2007-06-03, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoJoppe
Hej alla skvallertanter!

Jag visste först inte om jag skulle placera den här i Bilar & fordon, Fotboll eller här i Skvaller. Det blev i skvaller!

Jag kan tänka mig att många fotbollsspelare har så mycket för sig att de inte hinner ta körkort. Är detta korrekt?

Diskutera.

Du har en god teori men du är duktigt fel ute.

Dels så tjänar nästan alla fotbollsspelare svinbra och lägger pengarna på bilar som är fotbollsproffsets bling-bling no1, dels så har de som är i större klubbar oftast en träningsanläggning som ligger en bit utanför staden, vilket gör att körkortet är nödvändigt för att ta sig till träningarna.

I svenska startelvan från igår vet jag att alla har körkort. På bänken satt Zlatan och drömde om någon av sina bilar, bland annat sitter han på en Ferrari Spider och en Porsche Cayenne.

Däremot vet jag att Babis Stefanidis i Helsingborg har fått sitt körkort indraget i några månader. Detta efter en fortkörning.
Citera
2007-06-08, 00:48
Medlem
DiscoJoppes avatar
Den här tråden fick inte den genomslagskraft jag trodde den skulle få.

Vi testar igen (bump).
Citera
2007-06-08, 03:03
Medlem
KönsKlass avatar
Om du frågar hur många som inte gick kockutbildning så kanske det blir mer fart i tråden?
Citera
2007-06-08, 07:05
Medlem
Desertwalks avatar
Den fick antagligen inte så mycket genomslag eftersom pyramidbyggaren svarade på frågan.
Fotbollsspelare känns förövrigt inte som att de direkt är så jädra upptagna.
Citera
2007-06-08, 08:28
Medlem
Basil Fawltys avatar
Citat:
Hej alla skvallertanter!

Det var bland det dummaste jag har läst.

- Nej det är inte korrekt.
Citera
2007-06-08, 09:59
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Om du frågar hur många som inte gick kockutbildning så kanske det blir mer fart i tråden?

Det är väl bara Anders Svensson som har det med tanke på att han gick på samma gymnasium som jag går nu. Där dog tråden.
Citera
2007-06-08, 10:06
Medlem
chekiuss avatar
Var det inte så att när Isaksson spelade i Juventus övningskörde han med lagkaptenen där?

Kim Källström saknar körkort har jag för mig!
Citera
2007-06-08, 10:21
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Det är väl bara Anders Svensson som har det med tanke på att han gick på samma gymnasium som jag går nu. Där dog tråden.
Haha!
Citera
2007-06-08, 10:51
Bannlyst
hmmm

KIm är den enda utan körkort vad jag vet. han cyklade elelr fick skjuts av Isak när han var i Rennes. Sen att dom inte har tid var veckans roligaste. Dom har all tid i världen !
Citera
2007-06-08, 11:34
Medlem
Citat:
Hej alla skvallertanter!

Diskutera.

En normal dag i fotbollsproffsets liv innebär en hel del softande. Förmiddagsträning, lunch, ledigt, eftermiddagsträning, sen mer ledigt. De har gott om tid att ta körkortet och gör nog det av flera skäl. Praktiskt när man ska åka mellan träningsanläggningen 2 ggr per dag, hämta ungar - och dessutom är det en statussymbol.
Citera
2007-06-08, 11:47
Medlem
Bungies avatar
Så t.o.m. Niklas Alexandersson har körkort? Han som i min uppfattning verkar lite bakom flötet (Detsamma med Stefan Liv).

Ett talesätt sammanfattar honom enligt mig om man ändrar innebörden lite:
"Det man inte har i huvudet får man ha i benen".

För duktig är han på fotboll, inget snack om saken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in