• 1
  • 2
2007-06-02, 08:15
Medlem
Hittade ingen liknande tråd sedan tidigare, men kan ha missat den... Iaf, vad vet ni om "Katarina Andersson" som har två sexscener i Vikingalegenden (en scen i en soffa därhon börjar lesbiskt och avslutar med att trekanta en grabb & avslutningsscenen vid bordet)? Är hon svenska? Har hon spelat in fler filmer? etc, etc...
Citera
2007-06-03, 12:48
Medlem
Det här kanske kan vara något att utgå från:

http://www.bgafd.co.uk/actresses/details.php/id/m0202
Citera
2007-06-03, 17:51
Medlem
Tackar, det var stor hjälp... Men jag är lite besviken då jag trodde hon var en oskyldig svensk jänta som "råkat" spela in en vuxenfilm och som man kunde stöta på på församlingshemmet och bli lite kär i där... Men ack vad man kan bedra sig!
Citera
2007-06-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hetrandria
Tackar, det var stor hjälp... Men jag är lite besviken då jag trodde hon var en oskyldig svensk jänta som "råkat" spela in en vuxenfilm och som man kunde stöta på på församlingshemmet och bli lite kär i där... Men ack vad man kan bedra sig!

Du är långt ifrån ensam om att tro det, vilket herrarna bakom filmen är väldigt medvetna om

...sedan kanske de var rädda för att namnet "Morgan" inte skulle gå hem hos de svenska männen, vad vet jag.
Citera
2007-07-15, 18:22
Medlem
Är det någon som har någon film eller bldermed henne att dela med sig av?
Citera
2007-07-16, 01:05
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolnik
Du är långt ifrån ensam om att tro det, vilket herrarna bakom filmen är väldigt medvetna om

...sedan kanske de var rädda för att namnet "Morgan" inte skulle gå hem hos de svenska männen, vad vet jag.
Det borde fan vara förbjudet i lag att utge utländska porraktriser
för att vara svenskor. Vart är Sverker Olofsson när man behöver honom?!
Citera
2010-04-05, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hetrandria
Hittade ingen liknande tråd sedan tidigare, men kan ha missat den... Iaf, vad vet ni om "Katarina Andersson" som har två sexscener i Vikingalegenden (en scen i en soffa därhon börjar lesbiskt och avslutar med att trekanta en grabb & avslutningsscenen vid bordet)? Är hon svenska? Har hon spelat in fler filmer? etc, etc...
det är hon den rödhåriga tjejen som liknar amerikanska skådisen dominique swain. Hon spelade huvudrollen i prästdottern. där fick hon inte alls knulla så mycket i den filmen! Mer i denna! Så hon är alltså inte svensk?
Senast redigerad av lucylie 2010-04-05 kl. 12:06.
Citera
2010-04-05, 15:00
Bannlyst
Hon ser faktiskt rätt så oskyldig ut!
Citera
2010-04-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
det är hon den rödhåriga tjejen som liknar amerikanska skådisen dominique swain. Hon spelade huvudrollen i prästdottern. där fick hon inte alls knulla så mycket i den filmen! Mer i denna! Så hon är alltså inte svensk?

Hon är finska. Tyvärr har hon lagt av nu. Hon debuterade som 30-åring i porren.
Citera
2010-04-05, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie

Jag är inte säker på vem du menar nu med kan det vara Nicole Wolf?
Hon har huvudrollen i Prästdottern och får kuk i slutet av Göran Vänster. Någon över mig menar att hon är finska men är det Nicole Wolf du menar är hon Danska.
Citera
2010-04-05, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Hon är finska. Tyvärr har hon lagt av nu. Hon debuterade som 30-åring i porren.
Hon ser yngre ut
Citera
2010-04-05, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Jag är inte säker på vem du menar nu med kan det vara Nicole Wolf?
Hon har huvudrollen i Prästdottern och får kuk i slutet av Göran Vänster. Någon över mig menar att hon är finska men är det Nicole Wolf du menar är hon Danska.
Jag menar den som spelar prästdottern i filmen med samma namn. hon är också med i vikingalegenden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in