Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Hehe antar att Elmander är lite för ny för folk att leta fel på.. jaja ni är unga det kommer. Själv har jag haft koll på honom i många år. Hade en polare som mötte honom i Gothia Cup i mitten av 90-talet. Stor talang redan då såklart.
Btw vad har jantelagen med påklistrat bettende och självgodhet att göra?

Någon borde nog läsa på lite här.. spelar iofs ingen roll, jag är allt annat än janteaktikg

Ehhhh, jag mötte Patrik Elmander i Holmalund på P-10 tiden vid fyra fem tillfällen per år, ganska snart spelade även Johan med de äldre. Sen slog ju mannen igenom runt -99 så att du påstår att han nyss kommit fram säger ju mer om din kunskap om fotboll än min.
Att du läser in att någon är självgod och påklistrad istället för att han skulle vara genuint trevlig så fort (enligt din definition) Johan slår i genom är väldigt jante.