2007-06-01, 13:45
  #1
Medlem
KB886511Bs avatar
Diggar denne fotbollsspelare grymt! En riktigt fighter och slitvarg me stort hjärta.
Dock kan jag inte undgå det faktum att jag tycker att han verkar rätt självgod och sådär påklistrat ödmjuk. Han verkar va en såndär typisk snubbe som övar in segertal och intervjuer på förhand. Står i duschen och intervjuar sig själv typ. Vet att allt inte varit enbart en dans på röda rosor kring Elmander tidigare i karriären, även om han inte är nån Zlatan. Han kan vara en riktig gnällspik och klagar gärna högljutt på sina medspelare.

Jaja vill inte svartmåla honom då jag diggar honom, som jag skrev. Men det är alltid kul att diskutera personligheter!
Citera
2007-06-01, 14:44
  #2
Medlem
erikbes avatar
Man måste nog vara lite sån på planen för att lyckas. Privat verkar han vara riktigt trevlig. Har snackat med honom och då har han alltid varit trevlig
Citera
2007-06-01, 15:00
  #3
Medlem
Jag tycker Elmander verkar vara en stark individ och dessutom ärlig i det han säger och gör.
Citera
2007-06-01, 15:03
  #4
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
även om han inte är nån Zlatan.

Det har du rätt i, han är fan så mycket bättre än Zlatan den oduglingen.
Citera
2007-06-01, 15:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Diggar denne fotbollsspelare grymt! En riktigt fighter och slitvarg me stort hjärta.
Dock kan jag inte undgå det faktum att jag tycker att han verkar rätt självgod och sådär påklistrat ödmjuk. Han verkar va en såndär typisk snubbe som övar in segertal och intervjuer på förhand. Står i duschen och intervjuar sig själv typ. Vet att allt inte varit enbart en dans på röda rosor kring Elmander tidigare i karriären, även om han inte är nån Zlatan. Han kan vara en riktig gnällspik och klagar gärna högljutt på sina medspelare.

Jaja vill inte svartmåla honom då jag diggar honom, som jag skrev. Men det är alltid kul att diskutera personligheter!

Jag tycker han verkar grym. Du däremot verkar lida av jantelagen.
Citera
2007-06-01, 15:57
  #6
Medlem
KB886511Bs avatar
Hehe antar att Elmander är lite för ny för folk att leta fel på.. jaja ni är unga det kommer. Själv har jag haft koll på honom i många år. Hade en polare som mötte honom i Gothia Cup i mitten av 90-talet. Stor talang redan då såklart.

Btw vad har jantelagen med påklistrat bettende och självgodhet att göra? Någon borde nog läsa på lite här.. spelar iofs ingen roll, jag är allt annat än janteaktikg
Citera
2007-06-01, 16:55
  #7
Medlem
erikbes avatar
Hans bror Patrik var alltid den kaxigare av bröderna, spelar i Jönköping Södra nu. Trea i Superettans skytteliga just nu, stort. Mycket trevlig han också om man känner honom lite
Citera
2007-06-01, 17:04
  #8
Medlem
Villons avatar
Har alltid haft ungefär det intrycket av honom, smilande och lite oduglig. Under senaste året har man ju fått lov att ändra uppfattning dock, gillar verkligen hans spelstil.
Citera
2007-06-02, 12:45
  #9
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
jag tycker att han verkar rätt självgod och sådär påklistrat ödmjuk.
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Han verkar va en såndär typisk snubbe som övar in segertal och intervjuer på förhand. Står i duschen och intervjuar sig själv typ

Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Han kan vara en riktig gnällspik och klagar gärna högljutt på sina medspelare.

Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
vill inte svartmåla honom då jag diggar honom

Citera
2007-06-02, 13:06
  #10
Medlem
Argots avatar
Har mött honom en gång i tiden. Han var jäääävligt bra men faktiskt rätt så hygglig på planen också. Märkte inte av något gnäll i alla fall.
Citera
2007-06-04, 20:00
  #11
Bannlyst
Tycker att elmander är så jävla grym, jag har en polare som träffade honom när det var nån landskamp här i sverige. Elmander stannade med min kompis tog bilder med han och dom pratade lite men men big up för Elmander just nu tycker jag han är bättre än Mediah#ran Zlatan
Citera
2007-06-04, 20:08
  #12
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Elmander är en bra förebild jämfört med Zlatan som har sin jävla attityd "jag är bäst, ni kan suga min k#k" ungefär men Zlatan kan vara ödmjuk ibland men inte allt för ofta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in