Diggar denne fotbollsspelare grymt! En riktigt fighter och slitvarg me stort hjärta.
Dock kan jag inte undgå det faktum att jag tycker att han verkar rätt självgod och sådär påklistrat ödmjuk. Han verkar va en såndär typisk snubbe som övar in segertal och intervjuer på förhand. Står i duschen och intervjuar sig själv typ. Vet att allt inte varit enbart en dans på röda rosor kring Elmander tidigare i karriären, även om han inte är nån Zlatan. Han kan vara en riktig gnällspik och klagar gärna högljutt på sina medspelare.
Jaja vill inte svartmåla honom då jag diggar honom, som jag skrev. Men det är alltid kul att diskutera personligheter!