2007-05-31, 23:10
Medlem
slakdasens avatar
är det nån som har rökt på med sin far tex? eller kanske kommer ge sin far en 50års present med nåt trevligt, eller kan ni tänka er att ni röker på med sina barn när dom är runt 18-19år?

hoppas ni förstår.
Citera
2007-06-01, 00:19
Medlem
Howl!s avatar
Jag och min far röker ibland.

Om jag tänker röka med mina barn beror på. Först vill jag se hur deras mentalitet fungerar och om de kan hantera cannabis. Frågan blir först aktuell vid 18års åldern.
Citera
2007-06-01, 00:39
Medlem
Luggruffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slakdasen
är det nån som har rökt på med sin far tex? eller kanske kommer ge sin far en 50års present med nåt trevligt, eller kan ni tänka er att ni röker på med sina barn när dom är runt 18-19år?

hoppas ni förstår.

Faktiskt ._o ..har rökt på med min far. Hurså? Funderingar på att göra det själv? Med din son/far?

Farsan har ingen roll i att jag röker CB alls, men fick reda på att han gjorde det och smög in att jag gjorde det också. Kan la att va trevligt?
En liten father-son stund ! ;D
Citera
2007-06-01, 04:04
Medlem
Jag var på besök hemma hos morsan och låg och slappa och kolla på tv...
När jag plötsligt kände en stark weed stank, hhm vad kan det vara? måste vara nån psykos grej (eftersom jag gick på behandling då) men sen gick jag in i morsans rum när lukten inte försvann, och där ligger hon och bolmar en fet slugga! Hon frågade om jag ville ha, men jag tackade nej pga av min behandling, + att min far och styvmor vet att min morsa är lite knasig... Och sa redan innan jag skulle åka till henne att nu gör du inget dumt! Det blir pissprov direkt när du kommer tillbaka...

Jag har också rökt med min bror, Ringde han en fredag och undrade om han kunde gå på bolaget åt mig. Sen efter när han skulle hem till sitt frågade jag om han var sugen på en fet Och självklart va han det. Sedan den dagen har våran relation bara växt, han har blivit mer som en polare...

Jag kommer definetivt röka cb med mina barnm så fort jag misstänker att dom röker blir det piss-prov (hemma, sånt man kan beställa) visar det positivt ska jag röka sönder den jäveln! hehe
Citera
2007-06-01, 07:54
Medlem
Fontanells avatar
Nopp, aldrig. Mitt rökande är personligt.
Citera
2007-06-01, 08:10
Medlem
Vilsens avatar
Jag röker inte själv och har inte gjort det på länge, men jag vill gärna veta om det finns någon som röker med mor- och far föräldrar, eller andra lösaktiga pensionärer.
Kan tänka mig att det skulle kunna vara trevligt.
Det måste väl finnas någon över 65 som röker eller trippar, eller kanske de är så nere av sin lagliga medicin att de inte orkar bry sig.
Citera
2007-06-01, 11:16
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vogelsize
visar det positivt ska jag röka sönder den jäveln! hehe
Haha, right on! Få ungen att noja bigtime över pissprovet, och dra sen fram bongen!
Citera
2007-06-01, 15:25
Awaiting Email Confirmation
Solarsurfers avatar
Med Farsan Gudfadern och deras Polare

Hej,

Jag är inte svenskfödd utan från ett Sydost Europeiska land som har relativt ingrodd cannabiskultur. När jag var 22, var jag på kalas hos min gudfar (är en riktig gudfar enligt alla dess variabler). Vi rullade på ett par fetingar, gudfadern hade odlat en 3-5 buskar på tomten. Vi rökte som fan o farsan min han brister i aggarv, som folk brukar göra.....

Överlag är det som att röka på med vem som helst, får väl en närmare relation till gubben efter det, men han gör det för sällan för att han ska gå djupare på diksussioner och effekter som vi yngre gör. Han e ganska liberal från början

" Sköt skolan och livet så får du trycka i dig vad du vill"

Har rökt med gudfadern vid fletalet tillfällen....han blir skitkul..beter sig som en unge...undrar då om även jag beter mig som en unge,....vi bruakde gömma oss i träd och hoopa fram och skrämma folk...
Citera
2007-06-02, 00:15
Bannlyst
fan va skönt att röka med sin mor/far. det skulle jag vilja ngn gång. men tror ingen av dom håller på med ngt sånt..
Citera
2007-06-02, 00:29
Medlem
Kricas avatar
Aldrig att jag skulle ta något med varken föräldrar eller barn (har inge men barn) ändå
Citera
2007-06-02, 00:54
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slakdasen

hoppas ni förstår.

Nej, och skulle aldrig göra. Hon hatar allt vad droger heter och skulle aldrig testa ens cannabis. Lite tråkigt kanske.
Citera
2007-06-02, 01:12
Medlem
zodsters avatar
Om jag skulle spawna och ungen når 20 års ålder skulle jag kunna tänka mig att röka med honom/henne om det skulle dyka upp under nån diskussion(beroende på hur stabil han/hon ser ut att vara).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in