Hittade detta i Youtube, tänkte att ni kanske skulle tycka va kul att skjuta håll på hans teorier. Det känns alldeles för kontroversiellt för att vara sant, samt det verka som det är något den snubben själv har hittat på MEN VEM VET .
Hittade detta i Youtube, tänkte att ni kanske skulle tycka va kul att skjuta håll på hans teorier. Det känns alldeles för kontroversiellt för att vara sant, samt det verka som det är något den snubben själv har hittat på MEN VEM VET .
Så, jorden var alltså väldigt liten för 70 miljoner år sedan? Hur var den då för 4 miljarder år sedan? Det har ju faktiskt funnits flera superkontineter, sväller jorden och krymper i perioder då eller?
Vi kan likväl stänga tråden, när jag skapade den trodde jag iallafall att det låg någon vetenskaplig substans bakom detta men det var bara rakt igenom trams ...
Och sen vad hade det spelat för roll egentligen?
Det är ändå inget som hade påverkat mänskligheten eller samhället som det ser ut idag eller kommer se ut ett par miljoner år framöver.
Jag orkar inte titta på tramsfilmer men visst växer jorden, om än i en negligerbar takt, minns inte den exakta siffran men jag tror att ca 30.000 ton damm och skräp faller ned på jorden varje år.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!