• 1
  • 2
2007-05-30, 23:03
Medlem
poojks avatar
har haft problem! jag behöver upp datera mina drivrutiner till mitt Geforce fx 5900 men jag hittar inte ett skit jag e piss dålig på datorer så om nån kanske har ork och lust att hjälpa mej så skulle jag va evigt tacksam
Citera
2007-05-30, 23:18
Medlem
poojks avatar
komigen folk kikar in, e det nån som kan hjälpa mej?
Citera
2007-05-30, 23:22
Medlem
kimdah2002s avatar
Det är väl Nvidia som gör kretsarna till dom så prova att hämta hem de senaste drivrutinerna från http://www.nvidia.com/page/home.html
Citera
2007-05-30, 23:25
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Det är väl Nvidia som gör kretsarna till dom så prova att hämta hem de senaste drivrutinerna från http://www.nvidia.com/page/home.html

jo har försökt men det står att dom ska skicka det till mej via mailen men det kmr fan inget mail har pysslat med drivrutiner updates till allt i datorn och naturligtvis inte grafik kortet... och jag blir totalt galen och stressande moment att man ska upp 5 !
Citera
2007-05-30, 23:28
Medlem
junks avatar
hmm hur svårt är det att knalla in på nvidias sida och klicka dig fram till passande drivrutin? går ju snabbare det än att skriva ett inlägg här iallafall, och sen dessutom vänta på svar.
Citera
2007-05-30, 23:35
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
hmm hur svårt är det att knalla in på nvidias sida och klicka dig fram till passande drivrutin? går ju snabbare det än att skriva ett inlägg här iallafall, och sen dessutom vänta på svar.

har gjort det men dom skickar ett mail vad jag förstod det som http://www.nvidia.se/page/drivers.html där gick jag in fyllde i vad man skulle göra man icke några drivrutiner. men gör jag något general fel ?
Citera
2007-05-30, 23:40
Medlem
Sonic2k5s avatar
Aldrig varit med om dom skickar ett mail när man ska tanka drivisar. Jag kollade på nvidia men hittar inte ditt grafikkort. Är du säker på att du har ett 5900?
Citera
2007-05-30, 23:41
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonic2k5
Aldrig varit med om dom skickar ett mail när man ska tanka drivisar. Jag kollade på nvidia men hittar inte ditt grafikkort. Är du säker på att du har ett 5900?

åå 6000 nått kanske
Citera
2007-05-30, 23:43
Medlem
poojks avatar
ja då va det fixat jag har gjort ett fett fel men jag uppskattade att dom som svara svarade mycket tack! gonatt... fridens alla =)
Citera
2007-05-30, 23:45
Medlem
junks avatar
svårt att klicka på FX series...
Citera
2007-05-31, 00:01
Medlem
poojks avatar
hmmz. nu hände det nått mysko här jag har kollat lite papper här och det va ett Geforce FX 5900 ultra kort men när jag klicka på fx serien så laddar den ner och allt sen står följande "hiiat inte några drivrutiner som e kompatibla med hårdvaran" känns väldigt defust så jag rättar mej själv jag trodde det va klappat och klart men så va inte fallet vad e det som kan va mysko
Citera
2007-05-31, 00:26
Medlem
junks avatar
avinstallera tidigare drivrutiner prova på nytt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto