2007-07-27, 23:52
Medlem
Varför inte hänga ut dem så kommer de garanterat få svårare att sysselsätta sig med detta i framtiden? Förstår dock inte vad Aftonbladet menar med att dem "tar lagen i egna händer". Det uttrycket tycker jag mer passar in på en åtgärd som riktar sig mot att någon har brutit mot lagen. Dessa ger sig ju på oskyldiga.
Citera
2007-07-28, 00:14
Medlem
Hmm har det inte blivit lite väl mycket gäng som dyker upp
Finns det underlag för alla igentligen i lilla Sverige. Känns som att dom här nya gängen kommer att ätas upp av dom 3 stora. För dom kan väl inte tolerera det som händer nu? Alla kan väl inte ändå var support/prospects osv...
Citera
2007-07-28, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KollaPolski
Killarna i FFL har inte den vassaste kniven i lådan, det vet jag av egen erfarenhet..
Dom våldtar om tillfälle ges och chanserna att åka dit är noll,då kör dom på,
smack rakt av

Vilka jävla avskum dessa svartskallar är! Man får god lust att skjuta dom jävla asen!
Citera
2007-07-28, 00:46
Medlem
UltimateWarriors avatar
Werewolf Legion påminner mig om ett gäng (White Werewolf) som skapades någon gång mellan 1998-2001 på ett rättspsyk.

Ledaren vid skapandet var en före detta ledare för nynasister.

Dock så rymde han från en psykanstalt men gav till slut upp.
Hamnade sen på ett rättspsyke i mellansverige.

Namnet White Werewolf lämpade sig kanske inte då han blev vän med en Psyksjuk neger på samma avd.

Vad jag förstått så har detta gäng värvat medlemmar i det tysta på anstalter och psykhem.

Om det handlar om samma gäng nu ska jag låta vara osagt.

Men jag skulle inte bli förvånad om det var så.

Mvh UW
Citera
2007-07-28, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark Light
Hmm har det inte blivit lite väl mycket gäng som dyker upp
Finns det underlag för alla igentligen i lilla Sverige. Känns som att dom här nya gängen kommer att ätas upp av dom 3 stora. För dom kan väl inte tolerera det som händer nu? Alla kan väl inte ändå var support/prospects osv...

Frågan är väl hur många personer det egentligen handlar om och hur mycket media förstorar upp hela gängsituationen....kan det vara så att vissa personer är återkommande i flera olika gäng...?
Citera
2007-07-28, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateWarrior
Werewolf Legion påminner mig om ett gäng (White Werewolf) som skapades någon gång mellan 1998-2001 på ett rättspsyk.

Ledaren vid skapandet var en före detta ledare för nynasister.

Dock så rymde han från en psykanstalt men gav till slut upp.
Hamnade sen på ett rättspsyke i mellansverige.

Namnet White Werewolf lämpade sig kanske inte då han blev vän med en Psyksjuk neger på samma avd.

Vad jag förstått så har detta gäng värvat medlemmar i det tysta på anstalter och psykhem.

Om det handlar om samma gäng nu ska jag låta vara osagt.
Men jag skulle inte bli förvånad om det var så.

Mvh UW

Stämmer bra. Ledaren NL var med i någon dokumentär på tv där han avsade sig sitt gammla liv. Ett tag senare startade han upp White Werewolf och var jätte glad då ledaren i den klubben var kristen?
Citera
2007-07-28, 01:35
Medlem
UltimateWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Stämmer bra. Ledaren NL var med i någon dokumentär på tv där han avsade sig sitt gammla liv. Ett tag senare startade han upp White Werewolf och var jätte glad då ledaren i den klubben var kristen?

Vet du om dokumentären finns att ladda hem?

Och är White Werewolf och werewolf Legion samma gäng?

Vad gör NL idag?
Citera
2007-07-28, 01:44
Medlem
Dessa Werewolf Legion kan ju bli större och mer hotfulla i Sverige. De finns fakta om dem på: http://sv.wikipedia.org/wiki/Werewolf_Legion

Och ni som snäpper ur er kommentarer som "blatte gäng"..bla bla bla.., palla ens sänka sig så lågt.. man kan va tuff bakom en skärm, de andra bullar på plats.
Citera
2007-07-28, 01:51
Medlem
UltimateWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockelock
Dessa Werewolf Legion kan ju bli större och mer hotfulla i Sverige. De finns fakta om dem på: http://sv.wikipedia.org/wiki/Werewolf_Legion

Och ni som snäpper ur er kommentarer som "blatte gäng"..bla bla bla.., palla ens sänka sig så lågt.. man kan va tuff bakom en skärm, de andra bullar på plats.

Medlem?
Citera
2007-07-28, 01:57
Medlem
Citat:
Medlem?

Nejs..jag är en neutral pöjk .
Citera
2007-07-28, 02:41
Medlem
Hämnds avatar
Citat:
Vet du om dokumentären finns att ladda hem?

Och är White Werewolf och werewolf Legion samma gäng?

Vad gör NL idag?

WL har inget med "White Werewolf" att göra.

Jag kommer ihåg att att den enda medlemmen i WW var själva "Presidenten" som satt på psyket,

The One Man Gang!
Citera
2007-07-28, 02:50
Medlem
Hämnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Jag tror att de var några i detta gäng som skulle hugga huvudet av en kille på Hall så du gör rätt i att bli rädd...

När skulle detta försök till halshuggning ha inträffat?

Det går bra att skicka PM om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in