Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-06, 05:30
  #253
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Har dom glömt sina sataniska rötter?

Vet inte om det är helt och hållet borta. Men troligtvis är det så. Jon N bar ju WL tatuering och de hängde mycket med 218folket. Om det är så att Jon hade nåt med grundandet av WL att göra på kåken så var det nog inte kanske tänkt att de skulle bli såhär, fast vad vet jag. Längesen man hört nåt. Jon tog många hemligheter med sig i döden. Jag undrar vilka av de som han isåfall satt med som spred vidare WL som klubb på gatorna, hur det utvecklades. Finns 19-4-19 eller totbl kvar ens?
Citera
2014-11-06, 05:47
  #254
Medlem
WL varit döda länge, de får OG att se ut som en stor klubb, LOL
Citera
2014-11-06, 06:07
  #255
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
WL varit döda länge, de får OG att se ut som en stor klubb, LOL

Hur kom det sig att wl gick från en liten grupp på kåken och sen "vaktstyrka" åt 218 nätverket till att bli en egen grupp?
Citera
2014-11-06, 06:57
  #256
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Hur kom det sig att wl gick från en liten grupp på kåken och sen "vaktstyrka" åt 218 nätverket till att bli en egen grupp?

Det undrar jag med. Dock så har jag aldrig sett WL folk omkring Watain.
Citera
2014-11-06, 07:07
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Hur kom det sig att wl gick från en liten grupp på kåken och sen "vaktstyrka" åt 218 nätverket till att bli en egen grupp?

Dom blir ju skjutna stup i kvarten, hur kan du tycka de gör ett bra jobb som "vakter"
Citera
2014-11-06, 07:40
  #258
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Det undrar jag med. Dock så har jag aldrig sett WL folk omkring Watain.

Varför skulle de hänga kring watain? Dissection är givet, och wL medlemmar har haft arckanum logo på tröja på nån bild, men aldrig nånsin hört att watain skulle haft några som helst kopplingar till mlo / totbl -folket.
Citera
2014-11-06, 09:14
  #259
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Varför skulle de hänga kring watain? Dissection är givet, och wL medlemmar har haft arckanum logo på tröja på nån bild, men aldrig nånsin hört att watain skulle haft några som helst kopplingar till mlo / totbl -folket.

Driver du med mig? Watain är högst insyltat i 218 strömmingarna.
Set Teitan är ju drivande i TOTBL och är gitarrist i Watain. Vad jag hört så är Set ledare för den nya strömningen 182 /Qayinism /Nekrosofi. Så har du missat att Watain är inblandade i det där så har du förmodligen legat under en sten och sovit de senaste 10 åren.
__________________
Senast redigerad av Nidingr 2014-11-06 kl. 09:26.
Citera
2014-11-06, 10:52
  #260
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Driver du med mig? Watain är högst insyltat i 218 strömmingarna.
Set Teitan är ju drivande i TOTBL och är gitarrist i Watain. Vad jag hört så är Set ledare för den nya strömningen 182 /Qayinism /Nekrosofi. Så har du missat att Watain är inblandade i det där så har du förmodligen legat under en sten och sovit de senaste 10 åren.

Där ser man! Jag hade ingen aning.
WL har iallafall väl ingen koppling i nuvarande dagsläget till detta?
Citera
2014-11-06, 11:37
  #261
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Där ser man! Jag hade ingen aning.
WL har iallafall väl ingen koppling i nuvarande dagsläget till detta?

Det hoppas jag verkligen inte att de har. WL är väl bara en bunt getknullande halvapor från mellanöstern.
Citera
2014-11-07, 06:32
  #262
Medlem
ett skämt är dom alltså, kan vi vara överens om det?
Citera
2024-01-07, 15:14
  #263
Medlem
Någon som vet vad dessa gossar gör idag de borde vara i 30-40 års åldern. Vet att Sherrif blev utjagad av Zero nätverket från Jordbro.
Men resten då?
Citera
2024-01-07, 20:44
  #264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocker111
Någon som vet vad dessa gossar gör idag de borde vara i 30-40 års åldern. Vet att Sherrif blev utjagad av Zero nätverket från Jordbro.
Men resten då?


Många är medlemmar i husbynätverket
Så mycket skitsnack som inte stämmer här hehe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback