Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-18, 05:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd
Nu är de varken "mc-gubbar" eller "sataniska", men fantasiera på du...

Man ska inte tro på hälften av det skit man läser i tidningar.

Är de inte sataniska? Varför poserar de med SDSquad och iklädda Arckanum-tröjor då?
Citera
2007-08-18, 11:58
Medlem
Hämnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Är de inte sataniska? Varför poserar de med SDSquad och iklädda Arckanum-tröjor då?

Endast en person, deras nuvarande president, är kvar från den gamla gruppen. På bilden ser du just den gamla gruppen och inte den version som "30 åringen" nu är president för.

SDS-gubbarna har inget med den nya sammansättningen att göra.

Du kan enkelt jämföra deras nya gruppfoto med den gamla och märka skillnaden…

Den enda kvar från originalet är, som jag har skrivit 20 gånger nu, deras nuvarande president ”R”, som fick tre år.
Citera
2007-08-20, 05:09
Medlem
Citat:
Endast en person, deras nuvarande president, är kvar från den gamla gruppen. På bilden ser du just den gamla gruppen och inte den version som "30 åringen" nu är president för.

SDS-gubbarna har inget med den nya sammansättningen att göra.

Du kan enkelt jämföra deras nya gruppfoto med den gamla och märka skillnaden…

Den enda kvar från originalet är, som jag har skrivit 20 gånger nu, deras nuvarande president ”R”, som fick tre år.

När skulle de "brytit" med sin sataniska koppling då? Det finns ju rätt gott om referenser till dem hos Black Shadows Tattoo som samarbetat mycket med band som Dissection och Watain, och werewolf legion-västar har ju figurerat på konserter med dessa band även in i år.
Citera
2007-08-20, 22:51
Medlem
Hämnds avatar
Black Shadow Tattoo är en jude från Chile som vill tjäna pengar på att slicka vissa personers rövar. Det finns ingen koppling där.

WL är inte satanister och de har ingen kontakt med satanister. Jag känner, för 1000de gången, folk som var med i originalet och den nya grupperingen har inte ett piss med dem att göra.

Nya WL gillar visst Scarface istället,
Citera
2007-08-21, 18:30
Bannlyst
Citat:
Black Shadow Tattoo är en jude från Chile som vill tjäna pengar på att slicka vissa personers rövar. Det finns ingen koppling där.

WL är inte satanister och de har ingen kontakt med satanister. Jag känner, för 1000de gången, folk som var med i originalet och den nya grupperingen har inte ett piss med dem att göra.

Nya WL gillar visst Scarface istället,

Tänkte jag också, det var därför jag undrade om de verkligen hade satanistkopplingar, på bilder är det negrer och sådant med liksom.
Citera
2007-08-21, 21:14
Bannlyst
Citat:
Vad tycker veteranerna om att deras gäng blivit kidnappat?
Citera
2007-08-21, 21:24
Medlem
Det var väl inte så många som hade fortsatt intresse i det vad jag har hört.. men presidenten ville inte det skulle försvinna utan ändrade inriktningen lite.

Enligt hörsägen..
Citera
2007-08-21, 22:19
Medlem
Hämnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Vad tycker veteranerna om att deras gäng blivit kidnappat?

De skiter nog fullständigt i vad den nya gruppen sysslar med. Namnet och färgerna gavs till den nuvarande presidenten och han fick göra vad fan han ville med det.
Citera
2007-08-21, 22:24
Medlem
Hämnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Det var väl inte så många som hade fortsatt intresse i det vad jag har hört.. men presidenten ville inte det skulle försvinna utan ändrade inriktningen lite.

Enligt hörsägen..

Den ursprungliga presidenten och grundaren ville lägga ned WL för att fokusera sig på andra saker...

Men "R", som är den nuvarande ledaren ville gärna köra vidare och på grund av gammal vänskap fick han "ärva" hela skitet. Därför bryr de (originalen) sig ej längre om vad de nya pojkarna hittar på. De jag känner tycker nog att det hela är ganska roligt...
Citera
2007-08-22, 16:42
Medlem
Pr0_s avatar
Citat:
Den ursprungliga presidenten och grundaren ville lägga ned WL för att fokusera sig på andra saker...

Men "R", som är den nuvarande ledaren ville gärna köra vidare och på grund av gammal vänskap fick han "ärva" hela skitet. Därför bryr de (originalen) sig ej längre om vad de nya pojkarna hittar på. De jag känner tycker nog att det hela är ganska roligt...

Du råkar inte vara Hemligaklubben i ny skepnad?

Känns lite som du fortsatte ¨på hans bana i den här tråden, precis efter han slutat skriva?
Citera
2007-08-22, 21:26
Medlem
Om det är hemligaklubben eller om han skulle läsa detta så kan han ju pma mig.. var sisådär 10 år sen jag hörde av dig
Citera
2007-08-23, 02:27
Medlem
Hämnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0_
Du råkar inte vara Hemligaklubben i ny skepnad?

Känns lite som du fortsatte ¨på hans bana i den här tråden, precis efter han slutat skriva?

Nej, fast jag är lika hemlig jag.

Det kan bero på att han också hade lite mer koll på WL än många som bara slänger ur sig dumheter. Han hade också suttit med de gamla medlemmarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in