Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2014-05-11, 15:35
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodorovic
Tjena lånar tråden, har en sån förjävla AT från tjack... Fått tag på 10st Zolpidem Sandoz, första gången jag tar sådana här, lite tips? hur många ska man äta? hur långt tid tar de innan det ''slår'' och hur är ruset?

Finns en hel tråd kring detta.
Eller två av intresse.
Citera
2014-05-11, 19:59
Medlem
tack för bra svar! Märkte nu att skiten gick ut 07/2011, va tror ni händer om man käkar ?
Citera
2014-12-31, 17:52
Medlem
hur många timmar efter alkoholintag bör man vänta innan man tar stillnoct? (jag menar om man slutat druckit och sedan ska sova)
Citera
2015-04-05, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodorovic
tack för bra svar! Märkte nu att skiten gick ut 07/2011, va tror ni händer om man käkar ?
Kanske inte ger mån effekt.
eventuellt illamående/huvudvärk.
Citera
2019-05-09, 20:31
Medlem
NioLivs avatar
Käkat 7 st. 10mg nu och känner mig mest trött, lite go är man väl. Men men...
Nåt trippat har jag inte upplevt.

Edit: har noll tolerans.

Sry för bump

Mvh
Senast redigerad av NioLiv 2019-05-09 kl. 20:33.
Citera
2019-05-12, 13:42
Medlem
Om då bara medecinsk cannabis hade vart lagligt i sverige hade TS och säkerligen många andra kunnat undvika sjuka upplevelser som denna. Dock är det ju sant att TS borde läst att dessa piller inte tar omedelbar verkan, men det är alldeles för lätt att överdosera och dessutom erbjuder ett naturen ett mycket bättre medel mot sömnproblem
Senast redigerad av kraylej 2019-05-12 kl. 13:44.
Citera
2019-05-15, 17:32
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Käkat 7 st. 10mg nu och känner mig mest trött, lite go är man väl. Men men...
Nåt trippat har jag inte upplevt.

Edit: har noll tolerans.

Sry för bump

Mvh
Somnade du eller hur blev natten? Låter som att det hade potential att bli en riktigt konstig natt.
Citera
2019-05-18, 02:09
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Somnade du eller hur blev natten? Låter som att det hade potential att bli en riktigt konstig natt.

Jodå blev en skev natt men det mesta är bara svart. Slutade med att jag fick i mig 15 st sammanlagt.
Kommer ihåg bitar lite här och där men några hallucinationer blev det aldrig tyvärr.
Satt hemma hos flickvännen och grisa, sa en sak och fem sekunder efteråt idiotförklarade jag henne för nä det har ju jag inte sagt.
Har många års erfarenhet av Imovane men Stilnocten är ju fan ännu värre.

Jaja i det stora hela ställde jag inte till med nåt helsjukt iaf, va bara grottmänniska hos min stackars flickvän.

Mvh
Citera
2024-03-08, 01:03
Medlem
AmberLous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesolateWastes
Tror inte jag behöver tillägga att jag aldrig ska ta en sömntablett igen i hela mitt liv. Får försöka med varm mjölk och hård fysisk ansträngning istället.

Alternativt kan ju vara att inte proppa i sig ett flertal tabletter första gången du testar..
Citera
2025-03-10, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
"Det klargjordes att man skulle inta 1 sömntablett (10mg)"

"så jag provar en till. Efter ytterligare en halvtimme blir jag frustrerad och tar två tabletter till"

Som du sa själv, det klargjordes att man skulle inta EN tablett, inte 4 stycken

Har för mig att jag såg någon artikel i Aftonbladet om folk som tagit sömntabletter och fått hallucinoger.

Rekommendationen är 1 tablett på 5 mg. Inte 10 mg.
Jag kan somna på 5 mg men det är svårt så jag tar 2st 5 mg men inte vid samma tidpunkt. Blir ofta bättre effekt (för mig) om jag tar den andra ca 20 minuter efter den första. Sen Zzzz. Har stött på lite "monster" jag med om jag håller mig vaken..körde 15 mg då. Ena gången var skön..andra bara trött. Bättre ta mindre doser. Tagit 2 st 5 mg inatt. Ska sova strax. Jag läste om någon som endast 5mg fungerade utmärkt för. Alla är vi olika. Men avstå alkoholen under tiden är mitt råd.
Senast redigerad av Passionisto 2025-03-10 kl. 01:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in