Svara
2011-09-20, 23:50
Medlem
Fr man en starkare effekt utav zolpidem om man har druckit ett par l innan man tar tabletten?
Citera
2011-09-21, 12:00
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ownbrute
Fr man en starkare effekt utav zolpidem om man har druckit ett par l innan man tar tabletten?

Det kan du ge dig fan p. Vettefan om jag skulle rekommendera ngot utav det om du aldrig prvat det frut, mycket mysko saker kan hnda och du kommer inte ha ngot minne utav det. Du skulle kunna mrda ngon utan att minnas det, r inte s skoj nr man vaknar och undrar vad man gjorde i typ ett x antal timmar under kvllen igr. Oftast brukar man hitta spr p datorn i form utav vrdelsa inlgg och typ elakheter till nra och kra p Facebook, telefonen i form utav mycket skumma sms och p golvet i form utav spyor och omkullvlta mbler etc.

Dvs, spelar ingen roll om du redan r full och slnger i dig den eller om du brjar dricka i samband med att du tar tabletten/erna. Ju mer alkoholpverkad du r desto vrre dock.
Citera
2011-12-29, 20:30
Medlem
Vederviljas avatar
Jag tog stilnoct fr ngot r sedan fr att kunna sova. Jag kunde inte somna s jag bestmde mig fr att g upp och dricka vatten, jag snubblade ner frn sngen och ramlade in med huvudet i tv'n. Minns att det var blod verallt och jag ringde faktiskt polisen fr att anmla min tv. Slutade med att jag gav ut min kompis mobilnummer och sa att han hade tagit verdos av ngot. Sen minns jag inget mer.
Citera
2012-02-07, 01:50
Medlem
weedfields avatar
Allts waat? Skulle ta en Zolpidem nu bara fr att kunna somna in lite lttare. Har kkat zopiclon frut nn enstaka gng (i smn syfte).

Efter allt jag lst hr tror jag att jag avstr.
Citera
2012-02-10, 14:03
Medlem
bellsHells avatar
stilnoct r min favorit - alla tider.
tomtar och troll brukar vara det jag ser, och jag konverserar grna med dom.

en gng nr jag lg och blev knullad och hade tagit ngra stilnoct s upplevde jag att en man i grn lng regnjacka och tillbehrande "mssa/hatt" stod och tittade p oss. han sg arg ut, och var som tagen frn en skrckfilm och han var alldeles blt som om det hade regnat p honom.

jag blev inte rdd alls, VILKET JAG BORDE BLIVIT?!?
jag blundade istllet och fortsatte med knullandet. nr vi var frdiga s var gubben borta.

edit:
men ja, det gick illa en gng. hade druckit, tog lite fr mnga stilnoct (jag var frbannad och ville bara SOVA) men det hela slutade med att jag sprade ur totalt, hade tydligen tagit alla tabletter jag kommit ver och hade hemma, (ven min hunds levaxin) hade frskt hugga mig sjlv i brstet med en kkskniv, krossat typ alla mina glas. 6 poliser och 4 ambulansmn kom. det hela slutade med att jag lg i koma i 3 dagar och hade varit dd ngon minut. och har inget minne whatsoever frn detta. hade tydligen sagt/gjort helt sjuka fucked up saker. fr mig r allt helt blankt.
det sista jag kommer ihg r att jag gr till kket fr att ta pillrena fr att sova, stter mig i soffan fr att vnta p att dom skulle verka och bad dom tv sista som var kvar att g hem. sen svart, sen kommer jag ihg att jag vaknar p sjukhuset.

s kan det g!
Senast redigerad av bellsHell 2012-02-10 kl. 14:08.
Citera
2012-11-30, 04:27
Medlem
Jag r d helt enkelt tvungen att lgga mig i den hr gamla dda trden med tanke p allt skit som skrivits.

Zolpidem fr "nybrjare" samt mina erfarenheter

Kan d ppna med att jag har tagit zolpidem dagligen under 2 rs tid nu, det r en extremt lng tid i relation till lkemedlets rekomendationer. och ingenting illa har hnt. Ganska regelbundet knner jag av en och annan biverkning som nmnts p bipackssedeln. jag fr minnesluckor frn att jag tar mitt piller visst. Men det r ytterst sllan jag ngonsin kliver upp ur sngen och gr ngot "irregulrt" s att sga.. En annan vanlig grej r att sngen brjar gunga, det kanske knns som att du svvar runt p rummet i din sng, det kanske knns som att du inte r ensam i rummet, jag brukade f sm suddiga hallunicationer till och frn. illamende och att jag spytt har frekommit nn enstaka gng. Men aldrig har jag mtt dligt eller blivit rdd.

Fr er som lser det hr och ska somna in p zolpidem fr kanske frsta eller andra gngen, ta inte till er av tidigare skrckexempel. Mitt rd r att slcka rummet, prata inte med din partner, kolla ev. p nn film eller serie och slappna av. Och om du fr en liten tripp trotts allt, fortsatt slappna av och njut, du kommer nd sova inom 15 minuter

Chansen att du helt galet skulle snedtrippa p denna svaga insomningstablett r nst intill obefintlig!
Citera
2013-04-16, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Inte en speciellt intressant berttelse, satt hemma och drog lite vodkashots en fredagkvll (Bor hemma, men farsan var borta ver kvllen). Hittade p stilnoctpaketet, och sedan minns jag inget mer... Farsan hade tydligen hittat mig nr jag krlade runt p golvet nr han kom hem, och krt upp mig p akuten. Vaknar vid 11.00 dagen efter och vet inte vart jag r med en massa slangar och maskiner ikopplat i mig
Det hr utlste en hel del ngest, vilket slutade p sluten psykvden i en vecka tv dagar senare

Menmen, nog med OffTopic.

Dr ser man vad smtabletter verkligen kan gra en galen. Fick du ngot slags trauma?
Citera
2013-04-16, 06:39
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrie
Dr ser man vad smtabletter verkligen kan gra en galen. Fick du ngot slags trauma?
Han fick vl bara en bensobakfylla. Kan ju bli s om man partar p benso eller analoger, att man antingen blir jvligt energisk dagen efter, eller s fr man rejlt ngestpslag. Och han hade ju dragit i sig sprit till, s bakfylla p bde alkohol och stillisar var nog vad han fick. Skulle aldrig blanda sprit med stillisar, men ngra l har man ju dragit i sig, och sett diverse syner. Sen hade jag ett vldigt sknt rus p citodon, stesolid och stillisar en gng, men det funkade bara den gngen, tyvrr. Och eftersom kombinationen jag nyss beskrev r potentiellt farlig och kan utlsa andningsdepression, rekommenderar jag ingen att testa den
Citera
2013-11-12, 21:02
Medlem
Nytt-kontos avatar
Frstr inte hur folk fr hallucinationer av tabletterna, har sjlv aldrig ftt det. Brukar ta 1 eller 2 tabletter 1 timme innan jag ska sova och sen lgga mig och somnar utan problem. Dock fr jag minnesfrluster sista halvtimmen och vaknar lite borta i huvudet.

Men frsta gngen jag testa dom sprade det ur ordentligt. Var riktigt trtt s jag nstan sov och slngde i mig 3 tabletter fr att se hur det kndes. Satt och prata med ngra vnner p ett hotell och var tnkt att dygna fr att ta frukost men 30 min senare sov jag. Det var iallafall vad jag trodde men vart vldigt frvnad nr jag vakna i en sng, i ett annat rum. Var helt slut i huvudet och kunde inte frklara det men tog mig ut drifrn... Fick senare veta att jag inte alls hade sovit utan hade sprungit runt p hotellet och betet mig konstigt. Hade dessutom tit frukost som ngon som inte stt mat p veckor. Vart nog mer eller mindre bannlyst frn frukosten fr hade hmtat mat till andra som slngdes. Sen hade jag uppenbarligen gtt in i ngons hotellrum och somnat och har ingen aning om vem som gde rummet.

En annan miss var att vakna av att av en tjej som kom in och krama om mig i sngen och tacka fr jag tog hand om henne p fyllan. Sjlv sov jag p tablett s vakna helt borta i huvudet och frstod inte vad som hnde... Hon trodde jag inte minns henne och vart sur och drog
Citera
2013-11-16, 16:53
Medlem
Har haft Zolpidem ett tag nu s knner inget lngre men gjorde samma misstg som dig och tog fr mnga hade 10mg och kka up en hel karta, jo tack tjena jag r med i bngaloss MC och hr sitter jag och har det jvligt bra med min ltsas kompis bjrne typ Fy fan vad lost man var haha
Citera
2013-12-29, 05:04
Medlem
Har haft stillnoct men fr inte ut de lngre, skulle verkligen behva det eller nt liknande, sover 3-4 timmar om dagen, men lkaren sger till slut somnar du.n vad r bst, m skit efter ingen smn, eller f 5-6 timmar o funka, skulle verkligen uppskatta om ngon kan hjlpa mig, bor p landet, s man har begrnsad kontakt nt eller rttare sagt, inget. Men
Citera
2014-05-11, 15:17
Medlem
Tjena lnar trden, har en sn frjvla AT frn tjack... Ftt tag p 10st Zolpidem Sandoz, frsta gngen jag tar sdana hr, lite tips? hur mnga ska man ta? hur lngt tid tar de innan det ''slr'' och hur r ruset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in