Frstr inte hur folk fr hallucinationer av tabletterna, har sjlv aldrig ftt det. Brukar ta 1 eller 2 tabletter 1 timme innan jag ska sova och sen lgga mig och somnar utan problem. Dock fr jag minnesfrluster sista halvtimmen och vaknar lite borta i huvudet.
Men frsta gngen jag testa dom sprade det ur ordentligt. Var riktigt trtt s jag nstan sov och slngde i mig 3 tabletter fr att se hur det kndes. Satt och prata med ngra vnner p ett hotell och var tnkt att dygna fr att ta frukost men 30 min senare sov jag. Det var iallafall vad jag trodde men vart vldigt frvnad nr jag vakna i en sng, i ett annat rum. Var helt slut i huvudet och kunde inte frklara det men tog mig ut drifrn... Fick senare veta att jag inte alls hade sovit utan hade sprungit runt p hotellet och betet mig konstigt. Hade dessutom tit frukost som ngon som inte stt mat p veckor. Vart nog mer eller mindre bannlyst frn frukosten fr hade hmtat mat till andra som slngdes. Sen hade jag uppenbarligen gtt in i ngons hotellrum och somnat och har ingen aning om vem som gde rummet.
En annan miss var att vakna av att av en tjej som kom in och krama om mig i sngen och tacka fr jag tog hand om henne p fyllan. Sjlv sov jag p tablett s vakna helt borta i huvudet och frstod inte vad som hnde... Hon trodde jag inte minns henne och vart sur och drog