2007-04-04, 11:41
Medlem
Ominouss avatar
Några frågor om special-K:

Sugs man alltid in i det beryktade k-hole vi stora doser? (förklara gärna vad det är också)
Kan man flippa ur lika lätt som PCP eller är detta bara myter?
Är det på något sätt likt DXM?
Pris på K?
Sen har jag hört att det är vanligast att _snorta_ inte skjuta intramuskulärt...
Citera
2007-04-04, 11:49
Medlem
Roygbivs avatar
Enligt William White på erowid så ska Ketamin vara den minst skadliga dissociativa drogen (om man inte räknar med salvia eller lustgas som tycks vara näst intill helt ofarliga), PCP ska vara den skadligaste typen av dissociativa, och DXM hamnar nånstans däremellan i skadlighet.
Citera
2007-04-04, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ominous
Några frågor om special-K:

Sugs man alltid in i det beryktade k-hole vi stora doser? (förklara gärna vad det är också)
Kan man flippa ur lika lätt som PCP eller är detta bara myter?
Är det på något sätt likt DXM?
Pris på K?
Sen har jag hört att det är vanligast att _snorta_ inte skjuta intramuskulärt...

Jag har inte själv testat Special-K.. Men av det jag läst så..

K-Hole är något ut över det vanliga, nej du sugs inte in i k-hole alltid vid stora doser, vad jag har läst så ska k-hole vara ganska svårt att nå.. Som med DXM finns då platå sigma som också ska vara väldigt svår att nå.

Flippa?, Personligen tror ja det är lättare å flippa av PCP men det är inte säkert.. Det som spelar mest roll är ditt psyke och sett and settings..

Ketamin är ju en disociativ drog så nog finns det massor av likheter med DXM.. Men som sagt har inte testat Ket själv så jag kan inte gemföra..

Ketamin går väldigt bra att köra IV också..
Citera
2007-04-04, 14:24
Medlem
Ominouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
Jag har inte själv testat Special-K.. Men av det jag läst så..

K-Hole är något ut över det vanliga, nej du sugs inte in i k-hole alltid vid stora doser, vad jag har läst så ska k-hole vara ganska svårt att nå.. Som med DXM finns då platå sigma som också ska vara väldigt svår att nå.

Flippa?, Personligen tror ja det är lättare å flippa av PCP men det är inte säkert.. Det som spelar mest roll är ditt psyke och sett and settings..

Ketamin är ju en disociativ drog så nog finns det massor av likheter med DXM.. Men som sagt har inte testat Ket själv så jag kan inte gemföra..

Ketamin går väldigt bra att köra IV också..

PCP och Ketamin är ju samma kategori, vet inte hur uttalat det är att flippa på K, men du har väl hört en jävla massa PCP historier?

Personligen skulle jag hellre testa K än PCP och det beror nog p.g.a alla skrönor jag hört om PCP, men det är säkert något som media förstorat baserat på någon psykiskt ostabil persons utsvävningar...ungefär som att syra får dras med att man hoppar ut från 7:e våningen, och svamp är inte lika uttalat att flippa på.
Citera
2007-04-04, 14:40
Medlem
Ett Hunds avatar
De myterna som finns om PCP är rejält överdrivna. Att man blir en vandrande zombie som inte känner smärta och slår sönder allt och alla i sin väg är bara löjligt. Tyvärr kommer de nog alltid att leva kvar.

Förövrigt är det inte så svårt att nå "k-hole". Man kan faktiskt ta ett steg i taget och fylla på allt eftersom man märker vilken effekt den föregående dosen hade, tills man når k-hole. Lättare om man varit där och vet hur det känns dock.

Vet inte hur jag ska förklara det..men de är absolut den mest psykadeliska upplevelsen jag varit med om. Man kan varken se eller röra sig, kroppen är helt enkelt fullständigt bortkopplad. Det är helt utan rädsla för den delen också! I love it. Förut var svamp min favorit, men Ketamin är helt klart min turturduva nu.

Definitionen på "K-hole" tar jag och citerar från en moderator på ett annat forum, för jag tycker det passar in perfekt.

"The point at which all external stimuli are eliminated and you are entirely within yourself/the universe.

By my definition, if you can still see/move, you're not in the hole!"
Citera
2007-04-04, 15:44
Medlem
m96mafrs avatar
The K-hole

Citat:
Ursprungligen postat av chr!ztal!zer (old)
saftigt psykedeliskt - avklingat efter ca 2-3 timmar. injektion är att föredra. långtids effekterna är dock anledningen till att det inom sjukvården används på djur och i enstaka fall spädbarn - det har visats att det i många fall leder till ökad självmords-benägenhet.
pretty shitty stuff if ya ask me...

Kan du beskriva K-hålet? Fick en känsla av att du vet något om det.
Citera
2007-04-04, 16:29
Medlem
när vi använder det på hästarna skjuter vi det intramuskulärt
men jag har fan ingen aning, tänker inte ta min häst droger, det är hans
Citera
2007-04-04, 18:04
Medlem
oveoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spindeln_
när vi använder det på hästarna skjuter vi det intramuskulärt
men jag har fan ingen aning, tänker inte ta min häst droger, det är hans
Ajaj, du missar något!
Citera
2007-04-08, 04:15
Medlem
Frank-Petes avatar
min syrra snortade ketamin som bara den när hon bodde i spannien. Hon va på massa rave uppe i bergen me nå polare.
hon skulle kunna beskriva ruset som "ett kärleksfullt lugn som stramar i backstråt. man kan studera på avstånd o känna närhet i samma stund. lägg dig ner o vila, samtidigt som du står o röjjer till en drumm´n base jungle super massive konsert. känn förvirringen. ha kontrollen. känn lugnet. slut. ha det härligt, slut. va med varandra. fasst med dig själv. slut."

det karnske baara är vissa som fattar men så kan det kännas. det är kul o knarka ibland och helst inte. gud välsigen
Citera
2007-04-08, 12:17
Medlem
Roygbivs avatar
Nån här som testat ketamin och dxm och har lust att berätta vilka skillnaderna är?
Citera
2007-04-08, 15:12
Bannlyst
Ett Hund: Håller verkligen med dig, ketamin är för mig en nyfunnen kärlek. Ang. det där med rädsla upplevde en vän rädsla häromdagen på det - vi försökte synka ihop med varandra och samtidigt få en utomkroppslig upplevelse/domna in i varandra (så att säga) - hon har en jävla massa demoner sen barndomen oarbetade som poppade upp igen (vi satt och diskuterade rationellt om dessa innan trippen, kan ha varit därför). Jag tror jag kände hennes rädsla till och med (utan att hon hade sagt någonting och när hon bara såg "borta" ut). Allt medans speedracer var helt i sin egen värld och styrde ett rymdskepp mot mars. Funderar starkt över att skriva en tripprapport om det här.

Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Nån här som testat ketamin och dxm och har lust att berätta vilka skillnaderna är?

Skillnaden är att på ketamin får du ett mycket klarare och färgladare rus, medans allt du upplever på DXM känns "hårt" känns det på ketamin "mjukt" och helt underbart. En annan skillnad är att ketamin inte håller i sig lika länge, i alla fall inte om man snortar det.
Citera
2007-04-09, 04:20
Medlem
mazais avatar
Sist jag höre något om att det fanns keta va för typ ett år sen,. sen dess har det varit helt jävla omöjligt att få tag på!

k-hålet är jävligt svårt att beskriva, men jag trivs där som fan iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in