2007-04-09, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mazai
Sist jag höre något om att det fanns keta va för typ ett år sen,. sen dess har det varit helt jävla omöjligt att få tag på!

k-hålet är jävligt svårt att beskriva, men jag trivs där som fan iaf
Vad fan är k-hålet?
Citera
2007-04-10, 00:53
Medlem
mazais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Vad fan är k-hålet?

Det är sjukt svårt att beskriva,.. men jag gör ett försök iaf,.

när man är nere i k-hålet så har man ena sekunden stenkoll på läget och vet exakt vad som händer,. man tänker sjukt logiskt,. tycker man själv iaf,. men när man ska säga något,. om man över huvetaget kan,. så blir det inte/går inte att sätta bra ord på det man vill säga. jag minns speciellt en gång när jag va nere och vände,.

det va tidig förmiddag hemma hos en polare. jag satt på en stol med ryggen vänd mot en "fransk balkong dörr" och kände och såg mig själv falla ut genom dörren gång på gång,. fast det va inte otäckt på något vis, det kändes helt rätt .

låter helt rubbat, jag vet.
Citera
2007-04-10, 01:48
Bannlyst
Citat:
Det är sjukt svårt att beskriva,.. men jag gör ett försök iaf,.

när man är nere i k-hålet så har man ena sekunden stenkoll på läget och vet exakt vad som händer,. man tänker sjukt logiskt,. tycker man själv iaf,. men när man ska säga något,. om man över huvetaget kan,. så blir det inte/går inte att sätta bra ord på det man vill säga. jag minns speciellt en gång när jag va nere och vände,.

det va tidig förmiddag hemma hos en polare. jag satt på en stol med ryggen vänd mot en "fransk balkong dörr" och kände och såg mig själv falla ut genom dörren gång på gång,. fast det va inte otäckt på något vis, det kändes helt rätt .

låter helt rubbat, jag vet.
Haha, och detta gäller då i trippat tillstånd förstår jag? Känner igen det som fan isåfall. Hehe, man tycker att man inte är såå jävla väck, men sen när man börjar göra saker och snacka om helt bänga grejer så fattar man hur jävla väck man är egentligen.
Citera
2007-04-10, 03:59
Medlem
Jag förstår inte hur man kan göra så mycket som ens sitta upp när man tagit ketamin, ännu mindre prata.
Jag har bara tagit det en gång och då visste jag inte ens om mina ögon var öppna eller stängda, visste inte ens att det fanns någonting som att kunna se eller om det existerade någonting att se.

Om man vill ner i the k-hole så ska man se till att ha så lite kontakt med omvärlden som möjligt. Att ligga i en stor mjuk säng i ett helt mörkt rum är nog den optimala förutsättningen. plus lite lugn musik.
Citera
2007-04-10, 04:07
Medlem
Pastejleifs avatar
Ketamin är något jag verkligen skulle vilja ha tag på. Verkar omöjligt att hitta i sverige så länge du inte är veterinär, har kollat lite shoppar som säljer på nätet, men har inte fått något svar om deras minimala bulkförsäljning.
Citera
2007-04-10, 04:08
Medlem
Jag undrar om något vet hur lång tid det tar tills toleransen för ketamin har sjunkit till noll igen? Har i min låtsas värld 600mg som jag ska dela med två polare och då vill jag ju inte ha någon tolerans i vägen.
Citera
2007-04-10, 04:55
Medlem
mazais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappafrank
Jag förstår inte hur man kan göra så mycket som ens sitta upp när man tagit ketamin, ännu mindre prata.
Jag har bara tagit det en gång och då visste jag inte ens om mina ögon var öppna eller stängda, visste inte ens att det fanns någonting som att kunna se eller om det existerade någonting att se.

Om man vill ner i the k-hole så ska man se till att ha så lite kontakt med omvärlden som möjligt. Att ligga i en stor mjuk säng i ett helt mörkt rum är nog den optimala förutsättningen. plus lite lugn musik.

jag har jobbat på ketamin,.. va ju långt ifrån att va nere och vända men när man tagit det några gånger och inte tar allt för mycke kan man "styra" trippen,. typ om man vill ha koll eller om man vill sväva iväg.

någon som känner igen detta?
Citera
2007-04-10, 04:56
Medlem
mazais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejleif
Ketamin är något jag verkligen skulle vilja ha tag på. Verkar omöjligt att hitta i sverige så länge du inte är veterinär, har kollat lite shoppar som säljer på nätet, men har inte fått något svar om deras minimala bulkförsäljning.

Fanns gott om keta i gbg för typ ett år sen,. numer verkar det vara stört omöjligt att få tag på det i sverige. bodde i Brighton ett tag, där fanns det men det va bankat som fan.
Citera
2007-04-12, 00:39
Medlem
mazais avatar
jag kommer iaf att få tag på ketamin nu när jag ska till amsterdam
Citera
2007-04-12, 18:11
Medlem
ketamin e drogernas rolls royce
spä gärna på me lite C0xz
Citera
2007-04-16, 19:45
Medlem
Citat:
jag har jobbat på ketamin,.. va ju långt ifrån att va nere och vända men när man tagit det några gånger och inte tar allt för mycke kan man "styra" trippen,. typ om man vill ha koll eller om man vill sväva iväg.

någon som känner igen detta?

Mazai,
Har du tagit riktigt små upprepade doser för att nå detta? Nästan som cola?
/A
Citera
2007-04-19, 09:23
Awaiting Email Confirmation
Damn. Blev han bjuden eller hade han helt enkelt köpt fel grejer? vart ju väldigt dumt att försöka glömma av det men jag antar att han inte visste vad Ketamin gjorde. Hade han bara satt sig ner bland sina vänner och sagt att han hade fått i sig något han inte visste vad det var och att dom skulle se till så att han inte rörde sig hade det blivit bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in