2010-10-23, 05:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mitralis
Och det är just därför det är så vanskligt att ge doseringsråd till andra. Det är fullständigt omöjligt att förutspå hur du kommer reagera på en ny drog. Jag har set människor ta pyttedoser opiater t.ex, doser jag inte ens skulle reagera på, och ligg aoch spy i timmer efteråt. Därför ger jag sjutton i att rekommendera injektionsdoser. Hoppa ut ur fönster är ett så jäkla onödigt sätt att dö- för att int etala om en partypooper.
Men du verkar ju ändå ha koll. Är mitt stadium, om du läser min "rapport" ovan, att jämföra med att hamna i hålet? Eller är det bara en normal tripp medan "the k-hole" är något sjukt mycket mer instensivt? Jag har bara en tripp att jämföra med
Citera
2010-10-23, 07:22
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davey
Men du verkar ju ändå ha koll. Är mitt stadium, om du läser min "rapport" ovan, att jämföra med att hamna i hålet? Eller är det bara en normal tripp medan "the k-hole" är något sjukt mycket mer instensivt? Jag har bara en tripp att jämföra med
http://en.wikipedia.org/wiki/K-hole

Där kan du läsa lite om "K-hole". Nasal dosering för K-hole, ska enligt Eurowid vara mellan 100 och 250 mg. Jag har inte kommit så långt som K-hole, men jag uppskattar att jag fått i mig ~90 mg vid ett tillfälle, men jag vågade inte ta mer. K-hole verkar dock häftigt.
Citera
2010-10-23, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
http://en.wikipedia.org/wiki/K-hole

Där kan du läsa lite om "K-hole". Nasal dosering för K-hole, ska enligt Eurowid vara mellan 100 och 250 mg. Jag har inte kommit så långt som K-hole, men jag uppskattar att jag fått i mig ~90 mg vid ett tillfälle, men jag vågade inte ta mer. K-hole verkar dock häftigt.
Jag har INGEN aning om hur mycket jag tog. Men grejen med att inte ha någon som helst aning om vart man är, eller hur länge man är där... DET känner jag igen. Jag flög runt i rymden i 5min-4timmar på en toalett. Jag menar....
Citera
2010-10-23, 07:40
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Jag har INGEN aning om hur mycket jag tog. Men grejen med att inte ha någon som helst aning om vart man är, eller hur länge man är där... DET känner jag igen. Jag flög runt i rymden i 5min-4timmar på en toalett. Jag menar....
Ja precis, det finns ingen tid eller nånting, allt är bara tomt typ. Det är sjukt roligt om man tex. ställer sig upp och ska gå nånstans, man känner ju inte av nånting alls, man är som en sprattel-gubbe. Och prova att lyfta saker, väger knappast nåt...
Citera
2010-10-23, 07:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja precis, det finns ingen tid eller nånting, allt är bara tomt typ. Det är sjukt roligt om man tex. ställer sig upp och ska gå nånstans, man känner ju inte av nånting alls, man är som en sprattel-gubbe. Och prova att lyfta saker, väger knappast nåt...
Haha! Kul att jag har trippat på K EN GÅNG och uppenbarligen maxade ruset på första gången. Jag trodde, helt seriöst, att jag först var i norrland och sen var i yttre rymden. Jaja. "Would do again" är mitt betyg för ketamin som sådant.
Citera
2010-10-23, 14:29
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitralis
Så för att du inte har varit med om det så är det överdrift? Jag har sett det mer än en gång och varit med om det själv en gång. Du kommer inte heller uppmana ketainjektion om du är med om det någon dag. Tar man keta första gången tycker jag det är sjukt olämpligt att injicera.

Må så vara, men det vore tämligen bessynerligt för mig att tala ur något annat än min egna erfarenhet.
Citera
2010-10-25, 00:57
Bannlyst
Citat:

Alltså, K-hole är ingen vetenskaplig entitet med objektiva värden. Det är ett slanguttryck för att vara fruktansvärt väck på ketamin. I mer vetenskaplig terminologi kanske man skulle kunna kalla det "ett fullständigt dissociativt rus utan manifest medvetslöshet".

Någonstans mittemellan ligger den förklaring jag gav i den långa texten: det är tillståndet mellan psykosliknande mental påverkan och medvetslöshet. Exakt hur det ter sig för en enskild individ är helt omöjligt att säga, så klart. Lika omöjligt som att säga hur du kommer att reagera på tre starka LSD- trippar. Det är lika individuellt som din personlighet.

Därför, om du vill kalla ditt tillstånd för K-hole, gör det! Ingen kan säga emot. Det är en subjektiv upplevelse.
Citera
2010-12-16, 01:14
Medlem
Färgienhinks avatar
Sist jag var i k-hålet så kollade jag på något, sen åkte jag iväg på en flotte in i en sagovärld..

Jag vill ha ketamin nu, är fan dåligt med det här i Sverige!
Citera
2010-12-26, 20:08
Medlem
Hur är det att blanda amfetamin och ketamin?
Farligt? Dödar tjacket ketaminruset?
Citera
2010-12-27, 14:26
Bannlyst
Nån som vet om det är farligt att kombinera sub och ketamin eller påverkar det effekten av ketaminet på något sätt?
Föredrar om uppgifter även kan backas upp med källor
Citera
2010-12-27, 15:12
Medlem
Ares570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Nån som vet om det är farligt att kombinera sub och ketamin eller påverkar det effekten av ketaminet på något sätt?
Föredrar om uppgifter även kan backas upp med källor
Har inte provat själv men det ska nog gå bra om det inte är några monsterdoser. Dom i denna tråden verkar vara av samma åsikt. http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=538778
Citera
2010-12-27, 17:22
Medlem
elgecys avatar
Är ketamin vanligt förekommande i stockholm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in