2018-09-27, 22:39
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Ok, för mig är alkohol+droger ett Big No-No därför att jag är rädd för hur skevt det kan slå.

DMT är en längre spirituell resa, där du färdas genom din själsliga port ut i flera dimensioner och träffar på varelser som gärna vill kommunicera med dig.
Jag minns att efter den senaste gången då jag hade tagit DMT och låg och sov, så tog jag och "svalde en gyllene nyckel" i drömtillståndet. Alla människor har en nyckel som de kan låsa upp porten till sina kroppar med för att ta sig ut och göra en "utan-för-kroppen-upplevelse".
Allt beror på hur pass öppet tallkottskörteln ovanför dina ögonbryn är, vilket också brukar kallas för "det tredje ögat".

Ketamin-ruset känner du av i hela kroppen, särskilt i huvudet och det är väl pga det är ett derivat av PCP eller "Angel Dust". På Keta så får man en slags astral projicering mot okända dimensioner i lägre doser, men högre doser +300mg gör att man tappar medvetandet.
Menade att jag hade svårt att beskriva "ketamin tillståndet". Den närmsta beskrivningen jag kan tänka mig är en blandning av det rust man får av LSD + ruset man får av alkohol.

Det flummiga du beskriver låter lite som mina upplevelser på ketamin. Minns en gång jag åkte runt i rymden på en byggnad som byggde sig själv. Sedan träffade jag olika människor, både verkliga människor jag kände och andra som jag inte vet vilka de var. De ville också visa eller berätta olika saker.
Citera
2018-09-28, 00:59
Medlem
slimharlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Fattar inte hur inte denna tråden kan ha uppdateras med nån säljare som har bra kvalite. Sure vi får inte prata vendors, förstår. Men om nån upplever att det finns bra kvalite ÖHT. Så skriv..

För just nu verkar vi har fastställt att ALLT ketamin som säljs på fs är skit. Sterilt och kallt.

Trots att dom har 9.8 i ratings.

Hittade detta:

Tiletamine is the primary component in Telazol, a veterinary tranquilizer that is used to anesthetize polar bears, elk, and sea lions. Its effects are often described as “cold and clinical,” although that has not stopped a number of veterinarians from using it in great excess.

http://www.vice.com/amp/en_ca/articl...mist-704-v18n2

Låter som att det skulle kunna vara just Tiletamine så som du beskriver det. Det skall dessutom vara dospotentare än ketamin.

Detta skulle väl kunna motivera säljare till att banka ut det och sälja till standard pris?

Skulle dessutom förklara att folk klagar på undermåligt pulver som förstör näsan.
Senast redigerad av slimharlot 2018-09-28 kl. 01:07.
Citera
2018-09-28, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimharlot
Hittade detta:

Tiletamine is the primary component in Telazol, a veterinary tranquilizer that is used to anesthetize polar bears, elk, and sea lions. Its effects are often described as “cold and clinical,” although that has not stopped a number of veterinarians from using it in great excess.

http://www.vice.com/amp/en_ca/articl...mist-704-v18n2

Låter som att det skulle kunna vara just Tiletamine så som du beskriver det. Det skall dessutom vara dospotentare än ketamin.

Detta skulle väl kunna motivera säljare till att banka ut det och sälja till standard pris?

Skulle dessutom förklara att folk klagar på undermåligt pulver som förstör näsan.

Intressant!

Det skulle ju förklara en del. Förstår mig dock inte på säljare som ska banka o hålla på med ketamin. Det är så mycket dyrare i Sverige att marginalerna borde vara bra nog.
Citera
2018-09-28, 14:40
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurnster
Intressant!

Det skulle ju förklara en del. Förstår mig dock inte på säljare som ska banka o hålla på med ketamin. Det är så mycket dyrare i Sverige att marginalerna borde vara bra nog.
Vilket är det bästa ketaminet då? Vet att det ska finnas apoteksvaror som man får i en "vail" som man måste köra i mikron innan man kan snorta. Det måste väl vara det bästa antar jag.
Citera
2018-09-28, 15:15
Medlem
slimharlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Vilket är det bästa ketaminet då? Vet att det ska finnas apoteksvaror som man får i en "vail" som man måste köra i mikron innan man kan snorta. Det måste väl vara det bästa antar jag.

Jag har köpt massa olika sorters ket på darknet av skiftande kvalité till överpris. Där jag nu befinner mig får jag tag i vialer med racemiskt och det är by far det bästa jag testat.

Betalar cirka 1000 SEK för 5g av veterinärskvalité.

Kör inte ket i mikron, värm upp över vattenbad precis som om du skulle smält choklad.
Citera
2018-09-29, 02:01
Medlem
Tolleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimharlot
Jag har köpt massa olika sorters ket på darknet av skiftande kvalité till överpris. Där jag nu befinner mig får jag tag i vialer med racemiskt och det är by far det bästa jag testat.

Betalar cirka 1000 SEK för 5g av veterinärskvalité.

Kör inte ket i mikron, värm upp över vattenbad precis som om du skulle smält choklad.
Det där låter ju sinnes, jag har bränt 50 lax på inrikes skräpet som jag inte kan håla med. Vill bara komma tillbaka till det där ursprungliga djupet, det är vad min själ suktar efter!
Citera
2018-10-01, 00:24
Medlem
Phobiazis avatar
Ja svårt att hitta något bra nu, hittade en mailkran men efter 2 beställningar slutade han ta in då han skulle sälja annat.. Utöver det har det varit väldigt varierande, inte något hål i sikte iallafall ><
Citera
2018-10-01, 22:51
Medlem
populopiduss avatar
Provade rent Ketamin en gång (bekräftat rent). Började lugnt, ca 20mg nasalt och tog även lite oralt. Sedan efter 10 min eller vad det var ytterligare 30mg nasalt. Minns att jag blev ytterst lite vinglig (något som försvann efter ett kort tag), men ingen dissociativ effekt alls. Tog ytterligare säkert 100mg utspritt på nån timma men det blev inget mer än att jag blev lite sederad och mådde lite mysigt. Var helt klar i skallen på över 160mg...

Hur kan det komma sig att man inte kände mer? Hade inte tagit nåt annat vid tillfället förutom lite Stesolid (men benso ska ju inte paja ruset). Var det för att jag kanske var dålig på att snorta vid den tiden (fick dock i mig det då det rann lite i halsen) och/eller att jag tog det utspritt över för lång tid?

Tycker dock det var märkligt att jag inte fick någon skum effekt alls på denna dos.
Citera
2018-10-02, 08:14
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Provade rent Ketamin en gång (bekräftat rent). Började lugnt, ca 20mg nasalt och tog även lite oralt. Sedan efter 10 min eller vad det var ytterligare 30mg nasalt. Minns att jag blev ytterst lite vinglig (något som försvann efter ett kort tag), men ingen dissociativ effekt alls. Tog ytterligare säkert 100mg utspritt på nån timma men det blev inget mer än att jag blev lite sederad och mådde lite mysigt. Var helt klar i skallen på över 160mg...

Hur kan det komma sig att man inte kände mer? Hade inte tagit nåt annat vid tillfället förutom lite Stesolid (men benso ska ju inte paja ruset). Var det för att jag kanske var dålig på att snorta vid den tiden (fick dock i mig det då det rann lite i halsen) och/eller att jag tog det utspritt över för lång tid?

Tycker dock det var märkligt att jag inte fick någon skum effekt alls på denna dos.

Om du inte alls känner av något av den där mängden så betyder det att ditt opiat-brukande tar ut effekten. Man ska inte försöka sig på att blanda hallucinogener med opiater och detta verkar vara förbisett av många.
Citera
2018-10-02, 08:38
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Om du inte alls känner av något av den där mängden så betyder det att ditt opiat-brukande tar ut effekten. Man ska inte försöka sig på att blanda hallucinogener med opiater och detta verkar vara förbisett av många.

Vad pratar du om? Jag har aldrig gått på några opiater.
Citera
2018-10-02, 09:52
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vad pratar du om? Jag har aldrig gått på några opiater.

Mitt fel: Stesolid är en bensodiazepin.

Det säger väl sig självt att du inte kan förvänta dig att lugnande medel ska ge dig en skjuts tillsammans med en hallucinogen.
Citera
2018-10-02, 10:18
Medlem
Blockerar benzo ruset? Eller går det bra men om man bara har det i systemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in