Läste runt lite och det verkar som de fått något av en revival de senaste månaderna. Detta på grund av att någon slängde ut deras album från 2003 på ett gäng torrentsidor under namnet Linkin Park - Minutes to midnight. De fick genom detta en drastisk höjning av aktiviteten på sin antagligen dessförinnan ganska döda myspace-sida och verkar vara i fart med att spela in nytt efter sommaren.
en av dem... han Niels spelar numera emd Timo Räisänen. Kom på det efter mycket om och men. Var och kollade på dem på s2 i borlänge, kände igen honom men kom inte ihåg varifrån. Såg han inte helelr efteråt så jag kunde fråga. Så jag frågade på Timos hemsida. Vips så hade jag det. han ahde varit med i tribal Ink. Fick mig ett gott skratt.
Den roligaste där avr ju managern, vilket jävla pucko.
Du menar förstås Wannabe! Jodå, jag såg hela serien ganska nyligen på tv6 play. Den finns fortfarande kvar såg jag nu.
Helt klart det bästa som visats på tv någonsin. Hade lätt betalat en rejäl slant för att få hela serien i en cool DVD-box.
Ah Tribal Ink, det första metalbandet som Aftonbladets recensenter gett ett minus i betyg till. Vill minnas att man fjunig och dan satt och garvade gott åt kommentaren att deras musik fick Linkin Park att framstå som Slayer i jämförelse. Det var tider det!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!