"Omnadren var en vldigt populr steroid i brjan av 90-talet, men efter att ingridienserna hade bytts ut s minska denna steroid i popularitet. Omnadren tillverkas endast i Polen av Jelfa tidigare Polfa, i den polska staden Jelenia Gora."
Citerat frn wikipedia.. vilken r den ingrediens som har blivit utbytt?
Det var tre olika testo-estrar i den frut. Nu tror jag det r samma (fyra) estrar som i sustanon.
Var lite kul fr alla var bergis p att omnadren hade fler biverkningar och var "smutsigare" p ngot vis.
Skrmmade hur lite folk visste och hur mycket myter som florerade fr bara ~10r sedan.
alla ja knner som krt p omna har ftt stygga bieffekter om man gmfr med annat testo s ngon sanning att de r en "smutsigare" steroid stmmer kanske. sen fick dom ju ruggiga kningar av de med gmfrt med annat testo.
kanske va vedoserade
Var flera p det gym jag trnade p runt 85-90 som fick rejla problem med Omnadren; injekt-blder, ofantliga mngder finnar, mer humrsvngningar n p annan testo bl.a.
Iof kan nog humrbiten hrledas till missnje med de andra problemen.
r nog inte allt fr skoj att ka till sjukhus och frklara en injekt-bld, och mngder av finnar/blder r ju inte ngn humr-hjare heller.
Vad jag kommer ihg var det inte vrre n annat testo.
Kanske fanns massa falskt som hade ngot lurt i sig.
Var rtt mnga som tryckte omnadren frn samma ursprung. Kommer ihg att mnga blev jvligt vattniga( typ s de rullade ivg istllet fr att ramla och sl sig om dom snubblade) men d krde dom testo och ryssar ocks.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!