2007-05-30, 06:26
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Jag är skeptisk till naziteorin eftersom deras aktioner brukar vara mer planerade och ofta sker i grupp, som när de anfallit SSU-lokaler och konstutsällningar. Det här luktar mer ensam galning.

Men vi får väl se. Om det finns en nazistkoppling tror jag inte att media kommer att mörka den, för att uttrycka det försiktigt.

En ensam galning med nazistiska sympatier menade jag då. Tror inte det är något organiserat eller välplanerat dåd.
Citera
2007-05-30, 07:32
Medlem
Skamanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Han hade ju räknat med att åka dit iaf, hade sagt upp sin lägenhet och satt sig på tåget från Göteborg.
Det tyder faktiskt på att han hade sina skäl. Ponera till exempel att han ville hämnas en våldtäkt i späd ålder av någon av RFSLs homopedofiler (ni vet dom där som ingick i PAG, pedofila arbetsgruppen, under tidigt 90-tal). Det skulle bädda för en intressant utveckling av fallet. De stackars oskyldiga förövarna utsätts för hatbrott av offret, haha...
Citera
2007-05-30, 09:41
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Jag har inte sagt annorlunda.
Bra, för ett tag så trodde jag att du gjorde skillnad på folk och folk.
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Ja, bögar borde hålla sig till tantpistoler, det passar nog deras personlighet.
Ja, det var en intressant tolkning. Jag menade att det blygsammaste av handeldvapen är så oerhört mycket bättre än ingenting. Det behövs inte en otymplig automatkarbin för att göra en skillnad.

(Sedan så undrar jag om du öht hört talats om "björnarna". Dom skulle nog föredra kraftfulla revolvrar som Colt Python eller Ruger Redhawk.)
Citera
2007-05-30, 09:43
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamander
Det tyder faktiskt på att han hade sina skäl. Ponera till exempel att han ville hämnas en våldtäkt i späd ålder av någon av RFSLs homopedofiler (ni vet dom där som ingick i PAG, pedofila arbetsgruppen, under tidigt 90-tal). Det skulle bädda för en intressant utveckling av fallet. De stackars oskyldiga förövarna utsätts för hatbrott av offret, haha...
Öh, var det inte en kvinna som han slog i huvet, den tuffingen?
Citera
2007-05-30, 14:38
Medlem
santos_devilles avatar
Ingen av rasse-mupparna här på FB kommer in och hojtar när någon som dom anser förtjänar en yxa i skallen får en, skulle det vart en invandrare som flög in på ericsson och spöa på en svensk telefonist med en yxa då JÄVLAR!

Är det så att brott bot bögar, invandrare och de som inte passar in bland er är okej ?
Citera
2007-05-30, 14:46
Medlem
kniebolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Öh, var det inte en kvinna som han slog i huvet, den tuffingen?

Och kvinnliga pedofiler skulle vara biologiskt omöjligt eller?
Citera
2007-05-30, 15:07
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Han kanske hade fått HIV eller något annat äckligt av någon HBT-person?
Skulle han kanske tänkt på att skydda sig?

Eller blev han våldtagen av en flata eller hur var din teori nu igen?
Citera
2007-05-30, 16:33
Medlem
Engelbrektssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Ingen av rasse-mupparna här på FB kommer in och hojtar när någon som dom anser förtjänar en yxa i skallen får en, skulle det vart en invandrare som flög in på ericsson och spöa på en svensk telefonist med en yxa då JÄVLAR!

Är det så att brott bot bögar, invandrare och de som inte passar in bland er är okej ?
Jag hänger på I&I och vill stoppa massinvandringen, och jag startade den här tråden för att jag tyckte att det var ett vidrigt och ociviliserat brott, oavsett vem som begick det.
Citera
2007-05-30, 16:44
Medlem
kniebolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville

Delvis korrekt...de flesta tar avstånd från våld. Men om våldet ändå är oundvikligt, som det tyvärr är i Sverige idag (=multikulti ormgrop) så föredrar man ju att våldet riktas mot grupper man av en eller annan anledning inte sympatiserar med...
Citera
2007-05-30, 16:56
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Skulle han kanske tänkt på att skydda sig?

Eller blev han våldtagen av en flata eller hur var din teori nu igen?

Vi vet ännu inte vad det här handlar om men vi vet att det våld som dessa
perverter drabbas av oftast sker inom samma grupp.

Att knacka bÖgflata med yxa tillhör iaf inte vanligheterna numera och det är dumt
då HIV är en blodsmitta.
Citera
2007-05-30, 17:01
Medlem
Hörde att killen hade planerat det i 24 timmar..

Man är ju inte the sharpest tool in the box om det tar 24 timmar för en att komma på att man ska stoppa ned en yxa i en väska, knata till RFSL:s kontor och sätta den i huvudet på en tjej.
Citera
2007-05-30, 17:06
Medlem
kniebolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Hörde att killen hade planerat det i 24 timmar..

Man är ju inte the sharpest tool in the box om det tar 24 timmar för en att komma på att man ska stoppa ned en yxa i en väska, knata till RFSL:s kontor och sätta den i huvudet på en tjej.

Han åkte väl upp från Gbg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in