2007-05-28, 22:33
Medlem
Söndags avatar
Jag vill gärna veta så mycket som möjligt.
Vad var det för personer egentligen som körde Chewan?

Kan bara inte förstå hur man kan göra något så meningslöst?
Citera
2007-05-28, 22:37
Medlem
Ladidas avatar
Vandaler?
Det var väl ett gäng skitfulla raggare och vi vet ju alla hur de brukar vara.

Nej fy fan säger jag bara, köra över folk med bilar för att man själv håller på och slå sönder grejer, vilka loosers.
Men mer var väl inte att vänta av ett par småraggare.
Citera
2007-05-28, 23:02
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Vandaler?

Nej fy fan säger jag bara, köra över folk med bilar för att man själv håller på och slå sönder grejer, vilka loosers.
Du kanske kan länka till ytterligare såna här fall, för av ditt inlägg att döma så verkar ju det här vara vanligt förekommande..

Sen så skulle ju inte jag tro att det här handlar om raggare, för raggare är folk som ser till att roa sig och inte ägna sig åt vandalisering eller att köra ihjäl folk..
Nej det här handlar om vanligt drägg utan motorintresse, bara hoppas att den skyldige får sitt straff..
Citera
2007-05-28, 23:11
Medlem
Citat:
Vandaler?

Jobbade vid kommenderingen i Trollhättan, måste kört förbi mordplatsen på vägen hem max 10min innan det hände, RV45 går precis intill.

Extremt onödigt låter det som.
Citera
2007-05-28, 23:12
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Du kanske kan länka till ytterligare såna här fall, för av ditt inlägg att döma så verkar ju det här vara vanligt förekommande..

Sen så skulle ju inte jag tro att det här handlar om raggare, för raggare är folk som ser till att roa sig och inte ägna sig åt vandalisering eller att köra ihjäl folk..
Nej det här handlar om vanligt drägg utan motorintresse, bara hoppas att den skyldige får sitt straff..
De hade varit på cruising, jag undrar vilka som brukar åka på crusing.

Uppenbarligen ägnar raggare sig åt den ädla konsten att fegt köra över hederligt folk.
Mycket upprörande.
Citera
2007-05-28, 23:22
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
De hade varit på cruising, jag undrar vilka som brukar åka på crusing.

Uppenbarligen ägnar raggare sig åt den ädla konsten att fegt köra över hederligt folk.
Mycket upprörande.
Vad är raggare enligt dig då, är kanske det här en raggare enligt dig..
http://tinypic.com/biqq7r.jpg

Det här var ett gäng snorungar som lånat / hyrt en van för att kunna supa och härja och inga seriöst motorintresserade..
Citera
2007-05-28, 23:26
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Vad är raggare enligt dig då, är kanske det här en raggare enligt dig..
http://tinypic.com/biqq7r.jpg

Det här var ett gäng snorungar som lånat / hyrt en van för att kunna supa och härja och inga seriöst motorintresserade..
De hade varit på cruising, åkte i en amerikanare och från säkra källor är de raggare.
Eller är allting en komplott.

Ifall det luktar som en raggare, beter sig som en raggare...ja då är det nog en raggare.

Eller är det bara att det är raggare som gjort detta som stör dig lite Johnnyboy?
Àhhhh..raggare is a bunch of muthafuckers, den låten är riktigt bra den.

På min raggarskala är det här nog 100% det kan till och med en blind man se.
Ja fyfan Johnnyboy, att dina idoler skulle åka omkring och bete sig på detta sätt.
Inte bra, inte bra.
Är det sånt här ni pysslar med på helgerna mellan raggarvarven? Köra över folk på ett fegt sätt?
Ja fyfan, man skäms ju för att vara svensk.
Citera
2007-05-28, 23:32
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
De hade varit på cruising, åkte i en amerikanare och från säkra källor är de raggare.
Eller är allting en komplott.

Ifall det luktar som en raggare, beter sig som en raggare...ja då är det nog en raggare.

Eller är det bara att det är raggare som gjort detta som stör dig lite Johnnyboy?
Àhhhh..raggare is a bunch of muthafuckers, den låten är riktigt bra den.

På min raggarskala är det här nog 100% det kan till och med en blind man se.
Ja fyfan Johnnyboy, att dina idoler skulle åka omkring och bete sig på detta sätt.
Inte bra, inte bra.
Är det sånt här ni pysslar med på helgerna mellan raggarvarven? Köra över folk på ett fegt sätt?
Ja fyfan, man skäms ju för att vara svensk.
Vet inte vad du fått det ifrån att det här skulle vara några idoler för mig, snarare tar jag som alla andra med sunda värderingar och seriöst motorintresse avstånd från sånt här..
Men förstår att du gläds åt det här tragiska dödsfallet så du kan få spy ur dig galla om det du kallar raggare..
Citera
2007-05-28, 23:34
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Vet inte vad du fått det ifrån att det här skulle vara några idoler för mig, snarare tar jag som alla andra med sunda värderingar och seriöst motorintresse avstånd från sånt här..
Men förstår att du gläds åt det här tragiska dödsfallet så du kan få spy ur dig galla om det du kallar raggare..
Jag gläds inte över att några tragiska raggare har kört ihjäl en bra svensk ung man på det fegaste sättet.

Jag tror därimot att många raggare har en liten jävul i sig och vi ska vara jävligt rädda för detta fenomen, raggarkulturen verkar farlig.

Att du hyllar en sådan våldskultur gör mig faktiskt lite chockad.
Citera
2007-05-29, 02:16
Medlem
Muskedunders avatar
Hojriders är väl ett samlingstillhåll för allsköns personer från de trakterna, om jag inte minns fel. Allt från 20åriga blondiner från Skepplanda till 60åriga valrossar med mustascher från Kungälv.

Vad jag inte riktigt förstår är varför inte den gamle gubben Wall själv kom ut från sitt tillhåll och använde sin hagelsprakare för att få skitungarna att ge sig av.
För 20 år sen, när man själv var ung så gick det en massa historier om hur han jagade tjuvar och annat löst.

SpikeTV: Han jobbade i Rollsbo va?
Citera
2007-05-29, 10:56
Medlem
Ladidas avatar
Vittnen träder fram:

Citat:
Men 22-åringen var inte ensam. Han hade varit ute på raggarcruising i Trollhättan med sju kompisar i sin Chevrolet-van.

Det var alltså ingen lånad eller hyrd van som Johnny-62 påstår.

Långtradarchaffisen brummar över killen för att han protesterar över att någon slet ned en "håll sverige rent" skylt.
Helt jävla meningslöst.

Raggarkulturen=Våldskultur?
Citera
2007-05-29, 11:36
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Vittnen träder fram:

Det var alltså ingen lånad eller hyrd van som Johnny-62 påstår.

Långtradarchaffisen brummar över killen för att han protesterar över att någon slet ned en "håll sverige rent" skylt.
Helt jävla meningslöst.

Raggarkulturen=Våldskultur?

Sluta leta enkla punchlines på raggare nu, det känns felplacerat att du och en annan användare skall hålla någon form av personligt agg i en tråd som denna.

Leta hellre upp en tråd om WT eller för den delen skapa en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in