Alltså jag är inte förkyld har inga problem med varken hosta eller rinnande näsa, dock när jag joggar kan den börja rinna. Inte haft feber på 2 år ungefär.
Är dock ofta så att ja är lite täppt i ena näsborren ibland sen en månad tillbaks inte helt täppt men lite.
Ska jag skita i o tränna? Kommer jag få ärrbildning på hjärtat? Vill gärna komma igång igen så är tacksam för svar!
Jag har tränat med täppt näsa snart i 2 mån. Jag har inte feber eller andra förkylningssymptom.
Man kan inte alltid känna sig tip top mannen. Kör på för fan. Bara att hosta upp slemmet mellan seten och köra på.
Känner du dock huvudvärk, halsont och frossa ska du absolut ej träna men lite täppt näsa kan vara 100 saker (pollen kanske?)
vet att det är en gammal tråd jag bumpar nu men jag vet att jag är allergisk mot björkpollen och är skit täppt i näsan men har inga andra besvär, är det lugnt att träna då?
vet att det är en gammal tråd jag bumpar nu men jag vet att jag är allergisk mot björkpollen och är skit täppt i näsan men har inga andra besvär, är det lugnt att träna då?
Ja som axon skrev så brukar man dra en gräns vid halsont.
Om man inte kunde träna tack vare pollenallergi så skulle gymmen gå i konkurs under våren.
täppt i näsan är ingen mindre fara,kör på som vanligt bara
huvudvärk är ingen vidare fara,lite störrigt bara.
dock ska man hålla sig ifrån att träna när man har ont i halsen eller har feber .
Kop allergitabletter och Otrivin Menthol (nasspray). Kor pa allergitabletterna nar du vaknar och efter kvallsmalet, sa kan du anvanda nassprayen ungefar en kvart innan traning om det ar sa att du fortfarande kanner dig lite tappt. Helt fantastiskt bra, sa slipper du iaf snora ner vikterna och kommer dessutom ha mycket lattare att andas
Kop allergitabletter och Otrivin Menthol (nasspray). Kor pa allergitabletterna nar du vaknar och efter kvallsmalet, sa kan du anvanda nassprayen ungefar en kvart innan traning om det ar sa att du fortfarande kanner dig lite tappt. Helt fantastiskt bra, sa slipper du iaf snora ner vikterna och kommer dessutom ha mycket lattare att andas
Det där med nässpray håller jag verkligen med om, för mig som inte är allergisk(har väl säkert något problem med näsan som jag egentligen borde kolla upp, men jag har inte orkat) så är nässpray rena rama dopingen, ett gott tips till alla som har besvär med snoken
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!