Jahaja, what do we have for me today
Rocketeer: Du är ingen dum snubbe alls, jag ber ödmjukast om ursäkt för mina otrevligheter

Thanx for the mail
LegionTrasa: Att man ens kallar sig dylikt skvallrar om en IQ-nivå i klass med en ravioliburk. Eller var det det häftigaste "ariska" nicket du kom på?
Dunhild: Nej jag går på tjack som alla andra avhoppade NS, vet du väl

Först var det ju Jocke K som ansågs gå på tjack (vilket inte stämmer), sen fick jag gå på tjack också
Robbe74: Kan du inte berätta mera då om Sonja Obst då ni var yngre? Eller alla dina SMS du terrade Anna Bia med då du lyckades luska reda på hennes nummer

Visa lite tacksamhet nu, amigo.... Jag stoppade henne från att anmäla dig för grova trakasserier, och fick henne att tycka synd om dig istället eftersom du har grava störningar, vilket finns på pränt.
Ang min dom så kommer den överklagas

Ska jag ge bort 20 lakan hursomhelst sådär så skulle jag hellre skänka de till hemlösa på Stadsmissionen...
"Thats a fact, fuckface" <-Ok... oskyldig som fan alltså... Fuckface? Lirarn, lägg ut bilder på dig då? Jag har ju bilder på mig uppe? Stå för det du också nu, så kansk alla såpadiggare här får avgöra vem som är fuckfacet av oss 2

Man eller mus?
Tack till er som har en objektiv syn på saker härinne. Speciellt
Petter Utas och
Rocca77.
I may still be white trash, but at least I´m trying to do something about it.
Puss på er alla mina fans

Utan er - Ingen Johnny Puma