2007-07-10, 00:56
Medlem
Packans avatar
Vilken härlig tråd! Bättre än både Rederiet och Tre kronor

Jag hade inte en aning om vem du var, innan jag såg denna tråden. Johnny.
Jag måste säga att detta var mycket intressant och fängslande. Har ägnat 20 minuter av mitt liv till att skumma igenom tråden, både spännande och underhållande!

Fortsätt grabbar! Jag ska inte störa mera.
Citera
2007-07-10, 01:18
Bannlyst
mmmm

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyPuma
Gnäll inte på Utas, din dåre. Du är ganska lustig robbe Du har följt min karriär på nätet via artiklar och utsago från mina forna s.k. "kamrater" och därmed så VET du att domen är sann. Men din dom är bara en bluff...? Och du snackar skit om Jans bil, säg sanningen nu istället. Jag är en man och står för mitt skit, gör detsamma du, eller gör ett könsbyte och finn dig själv till fullo

LegionTrasa: Jajamensan, får den frågan flera gånger, och jag blir bara gladare och gladare eftersom då kan jag förklara för fler vilken mytoman som försöker klämma mig på 20 lax Ibland pratar jag om det frivilligt, beror på om jag har 1½-timme eller 45 minuters föreläsningar

Jodå jag får mat på Exit, men jag har blodad tand för gymmet Dra på Hatebreeds nya album, när du värmt upp och lyft som om det inte fanns en morgondag.... Oh gosh... Själen får orgasm

Något annat jag kan hjälpa till med gentlemen?

Men tack för idag Puss på er alla

Självklart ljuger alla om dig Jonny lille. Har inte lyssnt ett skit på dina förra kamrater. Det finns ju svart på vitt vad du har gjort och gör din pajas! strunta i anabola denna gång du gymmar då*S* skit om jans bil? Hans kärring hoppade på mig jag knuffade bort henne han slog mig med batong i huvet då slog jag 3 gånger på hans bil med basebollträ! Thats the fact fuckface
Citera
2007-07-10, 01:22
Bannlyst
står

Citat:
Gnäll inte på Utas, din dåre. Du är ganska lustig robbe Du har följt min karriär på nätet via artiklar och utsago från mina forna s.k. "kamrater" och därmed så VET du att domen är sann. Men din dom är bara en bluff...? Och du snackar skit om Jans bil, säg sanningen nu istället. Jag är en man och står för mitt skit, gör detsamma du, eller gör ett könsbyte och finn dig själv till fullo

LegionTrasa: Jajamensan, får den frågan flera gånger, och jag blir bara gladare och gladare eftersom då kan jag förklara för fler vilken mytoman som försöker klämma mig på 20 lax Ibland pratar jag om det frivilligt, beror på om jag har 1½-timme eller 45 minuters föreläsningar

Jodå jag får mat på Exit, men jag har blodad tand för gymmet Dra på Hatebreeds nya album, när du värmt upp och lyft som om det inte fanns en morgondag.... Oh gosh... Själen får orgasm

Något annat jag kan hjälpa till med gentlemen?

Men tack för idag Puss på er alla
Du för ditt skit? du förnekade ju allt i rättegången. Du är en pajas som skule leva på sociala utan Exit som du gjorde innan!
Citera
2007-07-10, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
jag har inte gjort mig skyldig till nått av det! Däremot snattade jag när jag var 14 år! Du då Utas bara vit mjöl i påsen?

Ja, det har jag. Jag lever inte ett sådant "low-life" som du gör, jag varken misshandlar folk eller förstör bilar med basebollträn.

Du har ju blivit dömd för misshandel, ofredande, skadegörelse och gud vet vad mer. Höglin verkar ju i allafall ha nått en insikt om vad han hållit på med, vilket du tyvärr inte verkar ha gjort. Skärp till dig..
Citera
2007-07-10, 09:04
Bannlyst
Tack för inblicken i det svenska trasproletariatets värld.
Citera
2007-07-10, 10:10
Medlem
Dunhilds avatar
[quote=Jodå jag får mat på Exit, men jag har blodad tand för gymmet Dra på Hatebreeds nya album, när du värmt upp och lyft som om det inte fanns en morgondag.... Oh gosh... Själen får orgasm [/QUOTE]

Ok jag trodde eller nästan säker på att du gjorde en magsäcksoperation, kan det stämma ??
Citera
2007-07-10, 10:22
Bannlyst
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Ja, det har jag. Jag lever inte ett sådant "low-life" som du gör, jag varken misshandlar folk eller förstör bilar med basebollträn.

Du har ju blivit dömd för misshandel, ofredande, skadegörelse och gud vet vad mer. Höglin verkar ju i allafall ha nått en insikt om vad han hållit på med, vilket du tyvärr inte verkar ha gjort. Skärp till dig..

ofredande? Not! Höglin inskt varför vart han då dömd den 7 Juni för olaga hot och vapeninnehav? Sluta prata om sånt du inget vet om!
Citera
2007-07-10, 10:25
Bannlyst
hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Dunhild
Ok jag trodde eller nästan säker på att du gjorde en magsäcksoperation, kan det stämma ??
vem, vet...
Citera
2007-07-10, 10:27
Medlem
rocketeers avatar
Citat:
Men gråt ut hos nån shrink eller anmäl mig då, din fjolla

Kan jag få gråta ut hos exit o tjäna lite pengar på det hela?
Citera
2007-07-10, 10:50
Bannlyst
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av rocketeer
Kan jag få gråta ut hos exit o tjäna lite pengar på det hela?
Nej du måste först varit "nazist" det förstår du väl ...*S*
Citera
2007-07-10, 13:17
Bannlyst
Gosh :)

Jahaja, what do we have for me today

Rocketeer: Du är ingen dum snubbe alls, jag ber ödmjukast om ursäkt för mina otrevligheter Thanx for the mail

LegionTrasa: Att man ens kallar sig dylikt skvallrar om en IQ-nivå i klass med en ravioliburk. Eller var det det häftigaste "ariska" nicket du kom på?

Dunhild: Nej jag går på tjack som alla andra avhoppade NS, vet du väl Först var det ju Jocke K som ansågs gå på tjack (vilket inte stämmer), sen fick jag gå på tjack också

Robbe74: Kan du inte berätta mera då om Sonja Obst då ni var yngre? Eller alla dina SMS du terrade Anna Bia med då du lyckades luska reda på hennes nummer Visa lite tacksamhet nu, amigo.... Jag stoppade henne från att anmäla dig för grova trakasserier, och fick henne att tycka synd om dig istället eftersom du har grava störningar, vilket finns på pränt.

Ang min dom så kommer den överklagas Ska jag ge bort 20 lakan hursomhelst sådär så skulle jag hellre skänka de till hemlösa på Stadsmissionen...

"Thats a fact, fuckface" <-Ok... oskyldig som fan alltså... Fuckface? Lirarn, lägg ut bilder på dig då? Jag har ju bilder på mig uppe? Stå för det du också nu, så kansk alla såpadiggare här får avgöra vem som är fuckfacet av oss 2 Man eller mus?

Tack till er som har en objektiv syn på saker härinne. Speciellt Petter Utas och Rocca77.

I may still be white trash, but at least I´m trying to do something about it.

Puss på er alla mina fans Utan er - Ingen Johnny Puma
Citera
2007-07-10, 13:23
Medlem
rocketeers avatar
Snarare jag som ska be om ursäkt för ett par puckade påståenden jag gjort.

hur som helst om man ska vara ärlig så är det snarast konstigast av robbe74's hets i det här, dagligen dra upp tråden utan något konkret o komma med, verkar snarare som robbe är lite besatt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in