2007-07-09, 18:47
Bannlyst
hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyPuma
Vem raggar, din onanist? Jag har stadig flickvän sedan länge tillbaka... Hur många har du, din clown? Sitt inte och moralisera över mig, har följt dina inlägg ett tag nu på FB, så detta skall klargöras en gång för alla. Skriv aldrig mer ett inlägg om mig, är det uppfattat? Och eftersom du är en sån moraliskt fin jävla Onkel Tom-svenne som du utger dig för att vara så kanske du borde förhindrat de små töserna att konsumera alt. införskaffa alkoholen då?
Sen drar jag in EXAKT vem fan jag vill. Capisce?
är 3 månader stadigt sen länge? Hur går det med skadeståndet på 20 papp då Höglin?
Citera
2007-07-09, 18:53
Bannlyst
http://www.den-svenske.com/txt/EElEluFykyeLdsfHNV.shtml

Är detta något du berättar om i skolor med??
Citera
2007-07-09, 19:07
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Min mamma och jag träffas varje vecka. Din mamma då Jonny pundat ihjäl sig eller? Varför jag slog sönder Jan Härjeruds bil med baseboll trä var för jag hade fått en batong i huvet innan. Det fick han fängelse för. Jonny Höglin är mytoman och dessutom nyligen dömd i tingsrätten. Vill nån veta mer så fråga gärna. Kan tilläga att Jonny Höglin skulle inte ens kunna väca mig om jag sov!

Av ren nyfikenhet,på vilka grunder vet du att han är mytoman ?
Citera
2007-07-09, 19:51
Bannlyst
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Av ren nyfikenhet,på vilka grunder vet du att han är mytoman ?
vilka grunder? jag har följt hans sk karriär från det han hoppade av som Nazist vilket han igentligen inte var. han var en liten osäker kille färgad av sn trasiga uppväxt med pundare till föräldrar. jag tänke först att det är skitbra att han jobbar mot nazism i skolor och så. Sen fick jag mer och mer en inblick i hans lögner. Killen är så vilse i pannkakan och tar till alla medel för att få snas lite! Det är inte rätt att en som han får åka runt på våra skattepengar och föreläsa när han vart dömd för olga vapeninnehav och olaga hot s ent som 7 Juni!
Citera
2007-07-09, 19:58
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Ok,håller med dig.

Svårt att ta en sådan person på allvar. Blir ju fan bara skrattretande och patetiskt.
Citera
2007-07-09, 20:08
Bannlyst
ja

Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Ok,håller med dig.

Svårt att ta en sådan person på allvar. Blir ju fan bara skrattretande och patetiskt.
30 år och ska börja sin rapparkarriär. Iofs deå han kanke sneglat på 50 cent han har väl åkt dit för vapeninnehav*asg*
Citera
2007-07-09, 20:15
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyPuma
Han erkände det själv om du gluttar... Barn eller inte (vilket det var) ska väl inte förses med smuggelsprit från den korrekte herren? Han är alkoholens självutnämnde Florence Nightingale och kränger smuggelpiss, samtidigt som han ska leka moralens Gudfader. Alkohol ska väl inhandlas från Systembolaget? I rest my case

Smuggelsprit eller inte. Hmm. Kan väl hålla med om att langning till artonåringar strider mot lagen. Men här spelar ju ens egna moraliska lagar in. Du är myndig och får enligt lag dricka alkohol. Om det är från systembolaget eller inte tror jag knappast du bryr dig om heller. Man får ju faktiskt ta in alkohol till Sverige. Allt är ju inte smuggelsprit.

18 år=barn tveksamt.

Alkoholens självutnämde Florence Nightingale? Nej, det tycker jag inte.
Citera
2007-07-09, 22:32
Medlem
Vad mig anbelangar verkar ingen av er vara någon vidare mönstermedborgare. Misshandel, småstölder, spritsmuggling, självbefläckelse och skadegörelse.. Vad är det för djävla liv Ni lever? Gör er själva och landet en tjänst, skärp till er och bete er som hedervärda medborgare...
Citera
2007-07-09, 22:40
Bannlyst
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Vad mig anbelangar verkar ingen av er vara någon vidare mönstermedborgare. Misshandel, småstölder, spritsmuggling, självbefläckelse och skadegörelse.. Vad är det för djävla liv Ni lever? Gör er själva och landet en tjänst, skärp till er och bete er som hedervärda medborgare...
jag har inte gjort mig skyldig till nått av det! Däremot snattade jag när jag var 14 år! Du då Utas bara vit mjöl i påsen?
Citera
2007-07-09, 22:46
Medlem
Dunhilds avatar
Får Johnny ingen mat när han är ute och jobbar med Exit? Med tanke på hur olika han ser ut på bilderna...
Citera
2007-07-09, 23:40
Bannlyst
hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Dunhild
Får Johnny ingen mat när han är ute och jobbar med Exit? Med tanke på hur olika han ser ut på bilderna...
han var fet förut numera tror han att han är supertränad*S*
Citera
2007-07-10, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
jag har inte gjort mig skyldig till nått av det! Däremot snattade jag när jag var 14 år! Du då Utas bara vit mjöl i påsen?

Gnäll inte på Utas, din dåre. Du är ganska lustig robbe Du har följt min karriär på nätet via artiklar och utsago från mina forna s.k. "kamrater" och därmed så VET du att domen är sann. Men din dom är bara en bluff...? Och du snackar skit om Jans bil, säg sanningen nu istället. Jag är en man och står för mitt skit, gör detsamma du, eller gör ett könsbyte och finn dig själv till fullo

LegionTrasa: Jajamensan, får den frågan flera gånger, och jag blir bara gladare och gladare eftersom då kan jag förklara för fler vilken mytoman som försöker klämma mig på 20 lax Ibland pratar jag om det frivilligt, beror på om jag har 1½-timme eller 45 minuters föreläsningar

Jodå jag får mat på Exit, men jag har blodad tand för gymmet Dra på Hatebreeds nya album, när du värmt upp och lyft som om det inte fanns en morgondag.... Oh gosh... Själen får orgasm

Något annat jag kan hjälpa till med gentlemen?

Men tack för idag Puss på er alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in