• 1
  • 2
2007-05-27, 00:19
Medlem
Jag tog 10mg och drack 4st 33cl. väntade mig nån form av annorlunda effekt men enda var att jag somna en 6timmar tills nu ungf. samma för er andra, extra trött?
2007-05-27, 07:25
Medlem
Himmler!s avatar
Benso+alkohol= en värdelös effekt. Antagligen blir du fullare än vanligt och gör bort dig, inte mycket mer. Drick mer istället om du vill bli full.
2007-05-27, 07:29
Medlem
A-Dmps avatar
Jag brukar beroende på hur mycket alkohol jag druckit och benzos jag tagit bli olika grader av lycklig, från lite smått förnöjd till euforisk.
2007-05-27, 07:36
Medlem
metyls avatar
Blir mindre full när jag käkat diazepam, vilket inte är lika kul.
2007-05-27, 12:02
Medlem
Jag tycker alkohol + diazepam är en förträfflig kombination!
Blir lugn och harmonisk och smått euforisk men samtidigt väldigt uppåt och pratglad.
Men det beror lite på hur man kör.. kan inte ta för mycket på en gång, då kan det bli lite tokigt. Minnesluckor deluxe, galna upptåg osv.
Sen att säga att benzo och alkohol är en dålig kombo är för mig lite knasigt eftersom olika benzo har helt olika effekt.
Alkohol och flunitrazepam t.ex är ju helt mongo, iaf för de flesta jag känner.
Men det är ju väldigt individuellt med.
2007-05-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp
Jag tycker alkohol + diazepam är en förträfflig kombination!
Blir lugn och harmonisk och smått euforisk men samtidigt väldigt uppåt och pratglad.
Men det beror lite på hur man kör.. kan inte ta för mycket på en gång, då kan det bli lite tokigt. Minnesluckor deluxe, galna upptåg osv.
Sen att säga att benzo och alkohol är en dålig kombo är för mig lite knasigt eftersom olika benzo har helt olika effekt.
Alkohol och flunitrazepam t.ex är ju helt mongo, iaf för de flesta jag känner.
Men det är ju väldigt individuellt med.
okej, men jag drack ju rätt lite. tänkte jag skulle sitta framför datorn o skriva lite men hade ingen lust alls med det. kände bara för att lägga mig o vila o så vakna jag 6timmar senare o kände jag hade sovit 1dygn
2007-05-27, 13:33
Medlem
Senast jag käkade vallar åt jag 5-6 stycken och drack ungefär lika många öl, jag sov resten av helgen..
2007-05-27, 13:44
Medlem
Liberty.s avatar
Valium + alcohol = jävligt bra rus om man är försiktig..
2-3dl sprit + 3-4 valium 10mg är ok..
2007-05-27, 14:40
Medlem
Testade för några helger sedan benso första gången. Jag satt och chillade hos en kompis och började bli full, då en polare erbjöd mig en halv roppe. Efter en kort konversation bestämde jag mig för att testa. Ungefär tjugo minuter senare började jag känna mig mysig, kommer inte på något bra ord för att beskriva effekten. Tryckte i mig ytterligare en halva och sen blev jag ännu mysigare! Att man skulle bli aggressiv eller fientlig stämde inte alls på mig, effekten skulle jag mer beskriva som "kemiskt cannabis" d v s allting blir lite softare, man blir lite gladare och ser det roliga i småsaker.
2007-05-27, 15:57
Medlem
lakritspipans avatar
Det känns bra Blir mer trött av att bara dricka alkohol faktiskt men med benso till så blir det skönt, blir lite gladare, socialare och allt känns bättre. Men det gäller ju att dosera rätt.
2007-05-27, 17:01
Medlem
jag blev likadan, supertrött och däckade och sov as länge.
2007-05-27, 17:09
Medlem
Fittfittas avatar
Mysigt i rätt doser. Lätt hänt att man somnar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in