Flashback bygger pepparkakshus!
2002-07-01, 19:02
äldre konto (old)
Ej medlem
vill köpa steroids. www.jvimpe@hotmail.com
Citera
2002-07-02, 10:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Varför vill du köpa parabolan. Det slutades att tillverkas 1997/98 och de 4 olika analyser som jag har sett så har de innehållit mellan 15-20mg nandrolone decanoate per ml.

??????

// Putte
Citera
2002-07-03, 19:11
äldre konto (old)
Ej medlem
jo ja vet.. men de kan ju finnas några kvar inte sant.
Citera
2002-07-04, 13:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Knappast, Parabolan har varit så efter tracktat att de har nog tagit slut väldigt snabbt.

Men det är ju upp till dig själv, jag vet att det tillverkas fake parabolan i ryssland och i turkiet. Säkert någon annanstans.

Det är lätt att få tag på parabolan, och försök att tänk efter, nu 4 år efter det att fabriken har stängt, så vimlar det av parabolan på marknaden, precis som om fabriken i frankrike fortfarande skulle vara igång.

Och en annan kostig grej är att priset på parabolan inte har stigit alls, nästan värtom, det har sjunkit lite i pris, sedan i mitten av 90-talet.

Det är bara slöseri med pengar, men det är ju upp till dig själv vad du vill göra med dina pengar.

MVH Putte
Citera
2002-07-08, 18:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Jo ja vet detta jag vet att de förekommer en jävla massa förfalsknigar av parapolan. Men jag har hört att den riktiga Trenbolon för hästar finnes!
Citera
2002-07-08, 22:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Jo det finns Trenbol-75, Finaplix, mm,(trenbolone acetate) för djur, men inte parabolan(trenbolone hexahydrobencylcarbonate).

Det är samma råa ämne med parabolan har en annan ester bundet till trenbolonet som är mer långverkande.

Sedan så finns det en massa underground labbar som tillverkar trenbolone acetate.

MVH Putte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in