• 1
  • 2
2007-05-26, 14:41
Medlem
big_puffs avatar
hejsan, jo det är så att jag ska till sunny beach senare i sommar, och tänkte att det hade vatt soft att kunna röka lite där nere...finns det nån här som vet hur man får tag i hyffsat röka där?
Citera
2007-05-26, 14:55
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_puff
hejsan, jo det är så att jag ska till sunny beach senare i sommar, och tänkte att det hade vatt soft att kunna röka lite där nere...finns det nån här som vet hur man får tag i hyffsat röka där?

Nej jag hörde att det nyss var feting-raid där nere och det skulle tydligen vara helt drogfritt resten av sommaren 07. Tyvärr, haha
Citera
2007-05-26, 15:00
Bannlyst
avbokade min resa till sunny beach, "staden" kan tala för sig själv.

peace
Citera
2007-05-26, 15:10
Medlem
big_puffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Nej jag hörde att det nyss var feting-raid där nere och det skulle tydligen vara helt drogfritt resten av sommaren 07. Tyvärr, haha

haha fan vadå otur
aja får väl vänta med o röka utomlands tills jag e i amsterdam
Citera
2007-05-26, 16:18
Bannlyst
Sunny Beach är ett skitigt hål far inte dit.
Citera
2007-05-26, 16:22
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_puff
haha fan vadå otur
aja får väl vänta med o röka utomlands tills jag e i amsterdam
Ska dom inte göra det olagligt i amsterdam har jag hört?
Citera
2007-05-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Ötger
Ska dom inte göra det olagligt i amsterdam har jag hört?

jasså det har du hört, man får tänka realistiskt vad tror du hade hänt med Amsterdam om de hade förbjudit det, det hade inte funnits något kvar av Amsterdam efter att alla stoners gått beserk och jämnat staden med grunden. Det är iaf vad jag tror
Citera
2007-05-26, 18:00
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ston3d
jasså det har du hört, man får tänka realistiskt vad tror du hade hänt med Amsterdam om de hade förbjudit det, det hade inte funnits något kvar av Amsterdam efter att alla stoners gått beserk och jämnat staden med grunden. Det är iaf vad jag tror
Du tror det? Du tror inte att det blir "underground smoking" då? :P
Citera
2007-05-26, 18:05
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Ötger
Du tror det? Du tror inte att det blir "underground smoking" då? :P

jo, det blir det väll om staden finns kvar och regeringen inte ger sig. Fast nu ska dom ju inte förbjuda det och det är bara ett irriterande rykte som går.

Men nu är det väldigt off-topic och vi snackar om en helt annat stad än vad vi ska.
Citera
2007-05-26, 18:18
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Amsterdam är ju känt för mycket mer än sitt röka. Hur som helst så tror jag knappast att cannabis rökning kommer förbjudas. Däremot så blir det allt hårdare tag mot coffèshops och jag tror inte att det är tillåtet att öpnna några nya.
Citera
2007-05-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Amsterdam är ju känt för mycket mer än sitt röka. Hur som helst så tror jag knappast att cannabis rökning kommer förbjudas. Däremot så blir det allt hårdare tag mot coffèshops och jag tror inte att det är tillåtet att öpnna några nya.

ja men sen hur många åker inte till Amsterdam för att röka på och knarka. Kan säga att den siffran är MYCKET högre än de som åker till Amsterdam för att det är en fin stad. Ingen fakta på detta utan bara spekulationer och funderingar, men så tror jag att där är iaf
Citera
2007-05-27, 23:37
Medlem
big_puffs avatar
Citat:
ja men sen hur många åker inte till Amsterdam för att röka på och knarka. Kan säga att den siffran är MYCKET högre än de som åker till Amsterdam för att det är en fin stad. Ingen fakta på detta utan bara spekulationer och funderingar, men så tror jag att där är iaf

personligen åker jag dit mkt för själva stadens skull...men att säga att jag inte kommer röka som en galning hade varit o ljuga
men de e ju en bra combo...allt blir mkt finare när man e pårökt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in