Jag skulle vilja ha hjälp med att sätta upp en ftp där vänner kan ladda det jag lägger upp. Har en mac, och det går fett segt att skicka via msn, om det finn några andra alternativ en en ftp så shooot. Frågan har säket blivit besvarad flera gånger om, har försökt söka, men jag och söka kommer inte riktigt överens, därav utebliviet resultat, så om det finns någon annan tråd i ämnet redan, please link. Hur som haver, så tackar jag flr den hjälpen jag kan få!
Jag skulle nog hellre sätta upp en egen webbserver. Då kan dina vänner använda en vanlig webbläsare för att hämta filer med.
Till windows finns det många enkla program som man bara installerar och sen funkar det, vet inte hur det är till MAC.
Jag skulle nog hellre sätta upp en egen webbserver. Då kan dina vänner använda en vanlig webbläsare för att hämta filer med.
Till windows finns det många enkla program som man bara installerar och sen funkar det, vet inte hur det är till MAC.
Han har rätt, bätttre att drämma på Apache. Det tråkiga med en ftp är att man måste lära 90% av sina vänner att använda en ftpklient. En webbrowser kan varenda människa använda numera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!