Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-25, 18:47
Medlem
The Big Grin - piller som ska göra så man blir glad

Tänkte kolla om någon här har provat den här produkten som säljs i Nya Zeland?

Vet någon om det är förbjudet att föra in dom här pillren i sverige?
Och om det är, är det jag som åker dit om jag bara beställer dem?
För det är posten som fraktar dem över gränsen inte jag, och kan man då skylla på "jag viste inte att det var olagligt?"

Det innehåller följande:

Phenylalanine
Amino Acid Blend, Vitamin B Complex, Gingko, Cayenne Pepper Piperazine Blend, Magnesium, Calcium, Capsuling Agents
Citera
2007-05-26, 01:03
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Har för mej dem innehåller BZP som är klassat som hälsofarligt i svea rike!
Citera
2007-05-26, 03:26
Medlem
Tord_Ywels avatar
Jopp det är Klassat som hälsofarligt i Sverige.
Citera
2007-05-26, 04:00
Medlem
Har testat de och de är värdelösa. Ska du testa BZP så är det FunkPills Escape eller London Underground's XXX du skall köpa.
Citera
2007-05-27, 15:55
Medlem
soundchecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoVolante
Har testat de och de är värdelösa. Ska du testa BZP så är det FunkPills Escape eller London Underground's XXX du skall köpa.

Men det här ingenting man kan få tag på i Sverige?
Citera
2007-05-27, 19:16
Medlem
Nej de marknads- och saluförs i Nya Zeeland. Kan dock ge dig länk via PM till hemsidor som skickar till Sverige. De produkter jag tipsade om är mycket potenta oavsett vad folk säger här. Har startat ett flertal diskussioner om BZP och dess effekter men har varje gång mötts av hånfull kritik. Inget att lyssna på med andra ord.
Citera
2007-05-29, 17:05
Medlem
Men hur är det med företag som skickar sånt till sverige, är det dom eller privatpersonen som beställer som åker fast om dom tar "pillren" i tullen, menar jag för juh endå inte över dem?
Citera
2007-05-29, 19:32
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoVolante
Nej de marknads- och saluförs i Nya Zeeland. Kan dock ge dig länk via PM till hemsidor som skickar till Sverige. De produkter jag tipsade om är mycket potenta oavsett vad folk säger här. Har startat ett flertal diskussioner om BZP och dess effekter men har varje gång mötts av hånfull kritik. Inget att lyssna på med andra ord.

Instämmer..
Citera
2007-05-29, 19:33
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joni
Men hur är det med företag som skickar sånt till sverige, är det dom eller privatpersonen som beställer som åker fast om dom tar "pillren" i tullen, menar jag för juh endå inte över dem?

Det är du som beställer som får skulden.
Citera
2007-05-29, 21:07
Medlem
ni tror inte att "ja men jag viste inte att dom här var olagliga i sverige" funkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in