2007-05-24, 13:22
Medlem
robbels avatar
Faan nu vart dett hett om öronen igen, fick idag ett samtal av ett företag som jag sökt jobb till. Nu är det så att jag nyss fick reda på att dom gör drogtest för alla som anställs och jag rökte nåt bloss från en joint med gräs i förrgår, före det så var det några dagar sen..

Alltså har jag ju thc i kroppen men frågan är om det räcker med att träna/dricka sjuka mängder vatten för att klara mig, vet att det är omöjligt att säga men det borde ju vara lite enklare att besluta om man bara kan dricka massa vatten samt träna hårt eller om man måste ha en annans piss eller så.
Citera
2007-05-24, 13:26
Medlem
hollos avatar
Läste nån tråd här på forumet för någon vecka sen där det var nån som hade skrivit hur man mixtrar med urin. Man skulle dricka 10 liter vatten, sen 2 dl vinäger för att stänga av njurarna innan pissprovet. Sen när man skulle utföra provet skulle man köra upp nån blandning av nåt i urinblåsan.
Du får söka, för jag hittade den inte.
Citera
2007-05-24, 13:32
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Läste nån tråd här på forumet för någon vecka sen där det var nån som hade skrivit hur man mixtrar med urin. Man skulle dricka 10 liter vatten, sen 2 dl vinäger för att stänga av njurarna innan pissprovet. Sen när man skulle utföra provet skulle man köra upp nån blandning av nåt i urinblåsan.
Du får söka, för jag hittade den inte.

Tack för infon men har läst tråden redan som var skriven av Catclaw. Dock skulle detta göra exremt ont hela proceduren men finns det inget annat val så gör jag den utan tvekan!

Undra om det hade funkat att ha en anordning att man har en liten plastbehållare (mjuk) som man fyller med urin samt har en kopplad slang på, behållare har man i armhålan och slangen tejpar man fast på undersidan av kuken, när man väl ska pissa trycker man på behållaren så det kommer urin ut genom plastslangen? givetvis nån annans piss som är rent.
Citera
2007-05-24, 13:35
Medlem
dr_phils avatar
tror det borde räcka att drica en massa vatten och pissa ett par ggr innan så pisset är klart. drick nån lättöl innan annars. vätskedrivande
Citera
2007-05-24, 13:46
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr_phil
tror det borde räcka att drica en massa vatten och pissa ett par ggr innan så pisset är klart. drick nån lättöl innan annars. vätskedrivande

Det känns lugnande att se personer skriva sånt, tack. hittils har jag druckit ca 1 ltr vatten på 5 min, får väl se till att dricka ett antal liter idag och imorgon.

Tur som är så kan jag skjuta upp på det, är lite jobbigt då jag måste komma med en bra ursäkt och inte bara åt den som ska intervjua mig, men vet nog en grej jag kan säga. Men chansen att klara sig lär ju öka rätt så markant av att göra provet imorrn eller på måndag?

edit: Om vi ponerar att jag torskar på provet, kommer då enbart torska för THC. Kan det funka med att säga att man till exempel har vart på nån fest där någon måste ha rökt Cannabis?
Citera
2007-05-24, 14:18
Medlem
dr_phils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
edit: Om vi ponerar att jag torskar på provet, kommer då enbart torska för THC. Kan det funka med att säga att man till exempel har vart på nån fest där någon måste ha rökt Cannabis?

frågan är ju om dom skulle tro på det.. håll dig ifrån spliffen nån vecka så blirde det vara lungt i vilket fall som helst. Glöm inte att kolla sen om dom gör oregelbundna tester på jobbet, kan vara bra att veta
Citera
2007-05-24, 14:20
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr_phil
frågan är ju om dom skulle tro på det.. håll dig ifrån spliffen nån vecka så blirde det vara lungt i vilket fall som helst. Glöm inte att kolla sen om dom gör oregelbundna tester på jobbet, kan vara bra att veta

Men ska egt vara på intervjun imorrn men ska skjuta upp den till på måndag så jag kan inte vara ren någon vecka det blir att jag är ren 6 dagar, tror ni det räcker med att vara ren 6 dagar, träna, dricka massvis med vatten, kreatin, basta, promenera/jogga för att pissa rent?
Citera
2007-05-24, 20:36
Medlem
robbels avatar
Någon som vet om dom drogtestar på arbetsintervju? det gäller ett vikariatjobb på 3 månader ungefär sen kan jag får fast anställning. Någon får gärna svara så jag sover gott inatt
Citera
2007-05-24, 20:40
Medlem
Du kan nog vara lugn. sex dagar, ett par bloss.. om du inte röker mycket och ofta är det lugnt. sen är det ju inte säkert att själva pissningen görs PÅ anställningsintervjun, utan ett par dagar senare. de lär ju inte pisstesta de som ändå inte kommer igenom intervjun menar jag.

Citat:
Någon som vet om dom drogtestar på arbetsintervju? det gäller ett vikariatjobb på 3 månader ungefär sen kan jag får fast anställning. Någon får gärna svara så jag sover gott inatt
Citera
2007-05-24, 20:43
Medlem
kultingens avatar
Citat:

Jag har aldrig varit med om drogtest på en intervju, men det finns ju lite halvkonstiga arbetsgivare så man vet aldrig... Men jag tycker att det verkar högst osannolikt att dom ber dig pissa eller liknande på en intervju när jobbet spänner sig över så kort tid dessutom. Sov gott, imorgon kväll kan du antingen fira eller dränka dina sorger
Citera
2007-05-24, 23:15
Medlem
robbels avatar
Tack för svaren allihopa!

Hmm troor inte det borde vara nå skumma grejer dom kör med, det är bland sverigen största företag så dom borde ju köra med schyssta regler tycker man.

Om vi nu säger att dom vill anställa mig, då börjar jobbet troligen första veckan i juni, finns det nå riktlinjer om när dom ha mig på piss eller dylikt?

edit: har lagt om mitt liv för en månad sen ungefär, tränar styrketräning ca 3 gånger i veckan, käkar inge godis, chips, dricka etc. Äter bara det jag får serverat hemma och ska börja promenera/springa här snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in