Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2007-05-27, 20:50
  #49
Avstängd
Sam Lowrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Communist
haha skulle vara kul om man satt och kontrade det här någon gång med titeln Svenne jävel gick lös och våldtog igen ..

nu pratar jag förstås om den där kända våldtäksmannen minns inte namnet ..

Men är ju töntigt varje gång det begås ett brott så står man och pekar kolla kolla .. Dom rånade någon helt otroligt aja ska dra och köpa min plasma tv blir så trött på dom här invadrarna
Du pratar om EN svenne, han kommer med säkerhet nämnas vid namn eftersom han är ett enstaka undantag.. nu pratar vi om ett rasfenomen, svårt att hålla reda på namn då..
Citera
2007-05-27, 21:01
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Communist
haha skulle vara kul om man satt och kontrade det här någon gång med titeln Svenne jävel gick lös och våldtog igen ..

nu pratar jag förstås om den där kända våldtäksmannen minns inte namnet ..

Men är ju töntigt varje gång det begås ett brott så står man och pekar kolla kolla .. Dom rånade någon helt otroligt aja ska dra och köpa min plasma tv blir så trött på dom här invadrarna

Niklas Lindgren antar jag att det är du syftar på och hans namn skrevs ju ut i tidningarna väldigt snabbt, det är däremot sällan det står att det är Ahmed och Abdullah och deras 12 kusiner som har våldtagit någon.
Citera
2021-03-28, 05:37
  #51
Medlem
diseuses avatar
Länken (från 2007) i trådstarten funkar inte längre.

Den artikeln finns numera här: https://www.aftonbladet.se/a/7lpoyK
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback