• 1
  • 2
2007-05-23, 15:09
Medlem
Tjejer:

Hur ser den perfekta mannen ut rent kroppsligt? Magrutor eller inte? Vältränad eller allmänt grov. Hår? Var? Osv...
Citera
2007-05-23, 15:15
Medlem
ugglans avatar
Jag svarar för alla kvinnor när jag säger Burt Reynolds. Alla kvinnor tycker likadant och har utsett Burtan till ideal.
Citera
2007-05-23, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugglan
Jag svarar för alla kvinnor när jag säger Burt Reynolds. Alla kvinnor tycker likadant och har utsett Burtan till ideal.
D Hasselhoff slår Burtan med hästlängder

Hasselhoff är det tidlösa skönhetsidealet personifierat!
Citera
2007-05-23, 15:28
Medlem
Jag tror mer på David Beckham-stuket...

Personligen trivs jag utmärkt med min kropp. 95 kg, 188 cm, inga magrutor och lite underhudsfett fast jag tränar 3-4ggr i veckan sedan 6 år tillbaka. Koncentrerar mig på att bli stark. Men när jag tar av mig till bar överkropp på krogen kommer vakterna, när magrutekillarna gör samma sak så visslar alla...
Citera
2007-05-23, 15:36
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1302
Men när jag tar av mig till bar överkropp på krogen kommer vakterna, när magrutekillarna gör samma sak så visslar alla...
Sjukt rolig mening!

Brudarna = "Veckorevyns ångest byggde denna kropp"
Metropojkarna = "Veckorevyns ångest byggde denna kropp"
Riktig man och riktig kvinna = Maskulinitet och kebab byggde 1302:s och Bonzo666:s kroppar".
Citera
2007-05-23, 15:40
Medlem
caran672s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Sjukt rolig mening!

Riktig man och riktig kvinna = Maskulinitet och kebab byggde 1302:s och Bonzo666:s kroppar".

det där skulle man ju trycka på en T-shirt.. "Ångest byggde denna kropp". unisexplagg givetvis
Citera
2007-05-23, 15:43
Medlem
Fittfittas avatar
Jag är inte tjej men jag tycker att Roger Moore borde vara ett bra manligt ideal. (När han var en aning yngre än idag)
Citera
2007-05-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Sjukt rolig mening!

*fniss*
Ja e inte bitter...
Citera
2007-05-23, 15:46
Medlem
Vad säger ni om Clint Eastwood, främst från 70-talet när det begav sig?.
Citera
2007-05-23, 15:55
Medlem
Charmas avatar
Försökte tänka ut någon känd kille som jag tyckte var sexig, men det slog mig hur jag blivit mindre och mindre utseendefixerad. Gillar inte direkt uppumpade killar med magrutor ala utvikskillar i nån modetidning.

Killarna jag kom på var Johnnie Krigström och Mattias Särnholm från Roomservice. De är sexiga! Fast ärligt talat kan jag inte säga att det är deras extremt snygga kroppar jag tänder på, utan mer helheten och personligheten.

Om jag ska välja utseende lite mer "objektivt", så får det nog bli Henrik Lundqvist (hockeymålvakt för er utan sportkoll).

Men en kille med Mattias eller Johnnies kropp och personlighet skulle gå före alla dar i veckan.
Citera
2007-05-23, 16:07
Medlem
caran672s avatar
Finns ju inget objektivt ideal enligt mig utan det flyter runt hela tiden och hämtar ur olika populära grejor. Exempel på nåra filmkaraktärer som blivit populära ideal för olika saker

Brad pitt i Troja å Fightclub
Edward Norton i Am history X (utan nazibläcket givetvis)
Josh Holloway (Sawyer i Lost)
Johnny Depp
Citera
2007-05-23, 16:09
Medlem
caran672s avatar
sportnissar

som nämnts, Lunkan
Mellberg
Anders Svensson
Fredrik Ljungberg
Christiano Ronaldo (stavning?)