2019-11-10, 07:57
Medlem
Man kan se Molly skymta på hans instastory från igår kväll.
Så de umgås iallafall.
Citera
2019-11-14, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Man kan se Molly skymta på hans instastory från igår kväll.
Så de umgås iallafall.

JAg trodde också att det var Molly. Men kollade man extra noga så var det INTE molly som skymtades.

Enligt lösa rykten från skoj sida stoppapressarna är modellen Anna Eriksson dannys nya flickvän
Citera
2019-11-14, 22:12
Bannlyst
https://stoppapressarna.se/svenskt/m...dos-nya-karlek
Citera
2019-11-23, 21:12
Medlem
Danny ser ut som att han kör en näsa till frukost lunch och middag. Taggig och skev.
Citera
2019-11-23, 21:33
Medlem
”Det är en artist jag ser upp till, ödmjuk och kärleksfull, jag pratar inte om dig Uggla
Citera
2019-11-23, 21:43
Medlem
Måste han kommentera på allt i SMB?
Senast redigerad av Fissure88 2019-11-23 kl. 22:01.
Citera
2019-11-24, 10:33
Medlem
Vad tror vi om Dannys suparkarriär? På sin höjd ett par drinkar till middagen för att sörja kärringen och nån lite extra hård grabbkväll då och då. Har svårt att se att han anammade a-lagarstilen.

Aftonbladet idag 191124: Danny Saucedo berättar om tiden med alkoholen: Nästan varje dag
Citera
2019-11-24, 10:40
Medlem
Kommentaren att Sverige valt fel låt angående Loreens vinst i Melodifestivalen lär han få leva med resten av livet.
Citera
2019-11-24, 10:47
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vad tror vi om Dannys suparkarriär? På sin höjd ett par drinkar till middagen för att sörja kärringen och nån lite extra hård grabbkväll då och då. Har svårt att se att han anammade a-lagarstilen.

Aftonbladet idag 191124: Danny Saucedo berättar om tiden med alkoholen: Nästan varje dag

Tja, Danny ser sliten och trött ut redan vid 30. Känns som han är en obalanserad konstnärspersonlighet med dåligt omdöme. Att han valde den lika obalanserade Molly som tvivlar på sin sexualitet säger en del om honom, Dannys superkarriär blev till suparkarriär.
Citera
2019-11-24, 10:52
Medlem
Mogrens avatar
Danny Saucedo är en oerhört överskattad artist. Han bör nog inte ens kallas artist. Hans sångröst är rent bedrövlig. Låt honom falla i den glömska han förtjänar.
Citera
2019-11-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Danny Saucedo är en oerhört överskattad artist. Han bör nog inte ens kallas artist. Hans sångröst är rent bedrövlig. Låt honom falla i den glömska han förtjänar.
Han sjunger väldigt bra, kan dansa, spelar flera instrument, har utstrålning och charm. Nämn någon annan i hans ålder som har allt det här och lyckas dra så många människor till en krogshow?
Citera
2019-11-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Danny är på sin höjd en medelmåttig revyartist.
Hans karriär bygger mest på olika tvproduktioner. Ingen köper väl hans skivor eller erkänner att man faktiskt diggar Danny artisten.
Han har talang det medger jag, men den är bortspolad i hans marknadsföring.
Börja gör riktig musik Danny som du själv kan stå för. Annars kommer du fastna i ett Disneyträsk och behöva vältra dig i tv4 sofforna för evigt..
När du skriver att ingen köper väl hans "skivor" så förstår jag direkt varför du dissar honom. Du är helt enkelt för gammal, har fastnat i ditt hjulspår och fattar inte att tiden går framåt. Danny är i tiden och mer därtill. En naturbegåvning som äger på scen. Antar att du inte sett honom live för då kanske du fått upp korpgluggarna och kommit in i dagens datum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in