Citat:

Ursprungligen postat av pozz2

Det var jag som drev internet cafet och installerade om alla datorer flera gånger och jag använde aldrig nån MB skiva eller andra skivor för den delen. 
Har kollat på moderkortet men det står ingen modell på det som det brukar göra, Det enda jag har hittat är att det är ett Intel chpset på det. Har kört ett prog som berättar vad det är för nåt kort men har inte hittat drivrutiner till det ändå. Ska kolla upp det igen så får Ni jätte gärna testa om Ni hittar det. För jag fattar inget.

Spelar roll ifall du har drivit Microsoft på grund att du har fel, frågar du efter hjälp på ett public forum får du finna dig att ta in folks svar. Ifall du vill ha hjälp med att hitta drivrutiner till ditt Mb borde du skriva ut vad det heter inte bara Intel för dom har gjort lite mer än bara ditt MB.
Kolla produkt namn, nummer och allt vad som kan behövas, gå till produkt tillverkarens hemsida(ALLA har en), sök efter ditt Mb och läs.
Installerar man ett Windows FRÅN Windows(rakt över) behövs antagligen inte drivrutinerna till ljudet, formatera on HD och nytt Windows är det GARANTERAT att du behöver slänga in drivrutiner för ljud.