2007-05-22, 11:57
Medlem
Innan jag omformaterade min dator hade jag gjort en grej med min MSN som tillät en att fixa lite med själva layouten på MSN-fönstret. Man kunde till exempel ta bort de små flikarna till vänster (MSN Dejting, MSN Musik downloads, MSN Jobbsökning osv.) och man kunde även få bort den lilla reklamboxen längst ner på fönstret.

Någon som vet vad jag pratar om och var jag kan hitta detta program (eller vad det nu är för något, kommer inte nämligen inte ihåg)?
Citera
2007-05-22, 12:02
Medlem
Efterbyrdens avatar
http://apatch.org/

Akta dig så du inte blir muslim på köpet, bara.
Citera
2007-05-22, 12:04
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prestige
Innan jag omformaterade min dator hade jag gjort en grej med min MSN som tillät en att fixa lite med själva layouten på MSN-fönstret. Man kunde till exempel ta bort de små flikarna till vänster (MSN Dejting, MSN Musik downloads, MSN Jobbsökning osv.) och man kunde även få bort den lilla reklamboxen längst ner på fönstret.

Någon som vet vad jag pratar om och var jag kan hitta detta program (eller vad det nu är för något, kommer inte nämligen inte ihåg)?

msn discovery
apatch
K85's moddade version (K85 är en mod)
kolla oxå på www.mess.be
Citera
2007-05-22, 12:31
Medlem
Ja men titta, tack för hjälpen. Nu är jag nöjd igen. =)
Citera
2007-05-22, 13:11
Medlem
jag har testat tidigare version av Messenger Plus och varit nöjd med det: www.msgpluslive.net
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in