2010-05-01, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
31 december 2012 preskriberas de.

Är det sant? Jag antar att det är just dom skatteskulderna som håller honom borta från Sverige?
Citera
2010-10-09, 17:21
Medlem
Joachim Posener

Summa skuldsaldo: 24 267 283kr
Datum skuldsaldo: 2010-10-04
Betalningsanmärkningar: 11st
Taxerat år 2010: 0kr
Status: Konkursbeslut
Scoring: Ingen scoring kan beräknas. Orsak: Personen har anmärkning: Konkursbeslut.
Utmätning: Ja

Jobbigt läge.....
Citera
2013-11-19, 23:32
Medlem
Var kan man hitta information om Poseners liv innan Trustor?
Citera
2013-11-20, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Var kan man hitta information om Poseners liv innan Trustor?

I hans bok "internationellt efterlyst" så berättar han lite om sin bakgrund och vad han pysslade med innan, boken i sig är nästintill oläslig och extremt rörig däremot så du missar inget om du skippar den.
Citera
2013-11-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eventuelltettnamn
I hans bok "internationellt efterlyst" så berättar han lite om sin bakgrund och vad han pysslade med innan, boken i sig är nästintill oläslig och extremt rörig däremot så du missar inget om du skippar den.

Berättar han något om hur allt började? Han dömdes för en stor scam i Danmark innan Trustor, hur kom det sig att han blev ekobrottsling i den kalibern från början?
Citera
2013-11-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Berättar han något om hur allt började? Han dömdes för en stor scam i Danmark innan Trustor, hur kom det sig att han blev ekobrottsling i den kalibern från början?

Ja det omnämns iallafall, självklart ser han sig som oskyldig i det fallet med, ett stackars offer för omständigheterna du vet.
Citera
2013-11-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eventuelltettnamn
Ja det omnämns iallafall, självklart ser han sig som oskyldig i det fallet med, ett stackars offer för omständigheterna du vet.
Nja det gjorde han väl inte ? Det var i och för sig ett tag sen jag läste den men som jag minns det var han väl medveten om att han var ute på väldigt tunn is. Väl ?
Citera
2013-11-21, 00:10
Medlem
Givna frågan: Vad gör han idag och var bor han?

Nu är väl alla synder preskiberade?
Morgonsoffan någonstans???
Citera
2013-11-21, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSune
Nja det gjorde han väl inte ? Det var i och för sig ett tag sen jag läste den men som jag minns det var han väl medveten om att han var ute på väldigt tunn is. Väl ?

Mja definitionsfråga, det är samma här, läste väl den när den kom ut sisådär 2005? och vad jag minns så var han möjligtvis medveten om att det kanske inte var helt korrekt det han pysslade med, men samtidigt så var det ju alla andra som var elaka mot honom, mer eller mindre

Citat:
Ursprungligen postat av catami
Givna frågan: Vad gör han idag och var bor han?

Nu är väl alla synder preskiberade?
Morgonsoffan någonstans???

När han var med i Renée Nybergs program där han blev intervjuad var det klart och tydligt i barcelona han befann sig, men detta var ju ett tag sedan så han kan ju flyttat sen dess.
Citera
2013-12-15, 17:11
Moderator
Semesters avatar
Han bekräftar i dagens svd att han bor och arbetar i Barcelona. Familj har han också. http://www.svd.se/naringsliv/nyheter...-%5B%5D-%5B%5D

Anmärkningsvärt att ingen har identifierat honom än.
Citera
2013-12-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semester
Han bekräftar i dagens svd att han bor och arbetar i Barcelona. Familj har han också. http://www.svd.se/naringsliv/nyheter...-%5B%5D-%5B%5D

Anmärkningsvärt att ingen har identifierat honom än.

VAr står det Barcelona i artikeln??
Citera
2013-12-15, 18:48
Medlem
olof86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
VAr står det Barcelona i artikeln??
Det gör det inte i nuläget. Men det kan ha stått i en tidigare version, då artikeln verkar ha uppdaterats:

"15 december 2013 kl 16:19 , uppdaterad: 15 december 2013 kl 16:55"

Var det så? Sjukt klantigt av journalisten att outa vistelseorten av misstag isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in