2007-05-21, 20:59
Medlem
Mackan52s avatar
Jag kommer inte diskutera själva filmens handling för det tillhör en annan tråd.

Hur stor moralpanik kommer Posta the movie av Uwe Boll att orsaka? Regissören har själv sagt att han vill göra filmen så kontroversiell som möljigt och inte spara på krutet så vad tror ni USA och alla andra länder kommer säga om yttrandefrihet när en sådan här film släpps?

Tv-spel och filmer har tidigare pressat yttrandefrihet och fått folk överallt att ifrågasätta sin egen demokratiska grundsyn och visat folks sanna färger så vad händer när en världens mest kontroversiella, hatade, älskade, mest våldsamma, poänglösa och brutala spel får en plats i videovärldens rampljus?

Personligen kommer jag se filmen och hoppas på den största moralpaniken någonsin, jag älskar yttrandefrihet i alla former och jag älskar att försvara den och se hur långt den får gå.

Skicka era tankar.
Citera
2007-05-22, 19:38
Medlem
Viqqes avatar
Tyckte spelet Postal II var strålande. Raka motsatsen till politiskt korrekt, det är humor.
Citera
2007-05-22, 19:45
Medlem
octanes avatar
när släpps den?
trailer:http://www.youtube.com/watch?v=jJkTxcWyAf8
Citera
2007-05-24, 07:47
Medlem
Kreutzs avatar
Har ingen erfarenhet alls av spelet.....men jösse vad kontroversiell filmen kommer att bli......ska verkligen bli underhållande att följa upp detta.
Citera
2007-05-24, 11:08
Medlem
mr_zipoxs avatar
Om inte "hjälten" slår ner en kvinna med en spade och pissa hon i munnen tills hon spyr så är filmen inte riktigt antipk.
Citera
2007-05-24, 11:42
Bannlyst
Tror det kommer bli svårt att få den gå på bio om dem inte viker från konseptet.

Iof tror jag filmen kommer vara lika värdelöst tråkigt som spelet.
Citera
2007-05-25, 23:35
Medlem
Hkarns avatar
trailern ser inte alls lika brutal ut som spelet. Det ska vara ungefär lika mycket blod som i Rambo 4 trailern och sen så vill vi se lite bensin dunk + tändsticka. Filmen ser inte alls blodig ut på trailern och det ser ut som en komedi.
Citera
2007-05-26, 07:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av octane
när släpps den?
trailer:http://www.youtube.com/watch?v=jJkTxcWyAf8

Trailern är borttagen, finns den någon annanstans också?
Citera
2007-05-26, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Trailern är borttagen, finns den någon annanstans också?
Nej, den är inte borttagen. Den har blivit stämplad som mindre lämplig, så du måste ha ett konto och logga in för att se den.
Citera
2007-05-26, 19:40
Medlem
Tob-i-ass avatar
på trailern såg den inte allt för rolig ut.. men är den som spelen kommer den nog bli underbar!
Citera
2007-05-29, 23:43
Medlem
Mackan52s avatar
Vill ni se äkta trailern istället för low-cap bootleg skräp så kolla in postal-the-movie.com
Citera
2007-05-30, 16:49
Medlem
carlps avatar
tror denna film kommer vara sjukt kul finns den att tanka än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in