2007-05-30, 17:29
Medlem
Twizzs avatar
Jag har inte sett den på någon site. Ska bli kul att se filmen.
Citera
2007-05-30, 18:22
Medlem
blejsers avatar
Hur suttit ett stort antal timmar med galen professor-frisyr och mord i blicken och slaktat allt i min väg medan jag spelat det spelet.
Hoppas att filmen lever upp till spelets idioti, kommer bli underbart!
Citera
2007-05-30, 20:16
Medlem
glaadens avatar
det här kan ju bli en av dom sämsta filmerna genom tiderna... om scary movie ligger med scream och tabu och får en missbildad unge, där har ni filmen.. om man ser på trailern
Citera
2007-05-30, 20:25
Medlem
BBMBBs avatar
det gäller att man inte förväntar sig för mycket för då blir den inge bra. Men jag hoppas det blir exakt som spelet så att alla moral käringar får nått och skrika om
Citera
2007-05-30, 20:30
Avslutad
Shit dom skjuter på barn i filmen, jävlar om den kommer gå igenom den amerikanska censuren?

Men berättarrösten lät lite smått "sarkastisk".

Annan trailer;
http://www.dailymotion.com/video/x1zzco_postal
Citera
2007-05-31, 02:01
Medlem
Mjaaa... den verkade ju... bra...
Citera
2007-05-31, 07:22
Medlem
tgbgs avatar
Tillbaka till topic!

Denna tråd skall inte handla om hur bra eller dålig filmen är eller om man längtar att se den och liknande. Tråden skall handla om den effekt filmen kan tänkas ha på diverse förbudsivrare och liknande.

/Mod
Citera
2007-05-31, 21:13
Medlem
Jag tror att Hostel 2 kommer bli mer kontroversiell. På IMDBs forums finns/fanns en lista över scener som kommer vara med i filmen, och en av dem var
Om det stämmer så misstänker jag att det sker off camera. Sker det i bild så lär den ju knappast få någon rating i USA i alla fall, och den svenska filmcensuren lär väl vakna till liv igen.
Citera
2007-06-01, 17:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgbg
Denna tråd skall inte handla om hur bra eller dålig filmen är eller om man längtar att se den och liknande. Tråden skall handla om den effekt filmen kan tänkas ha på diverse förbudsivrare och liknande.

/Mod

Visst blev väl spelet censurerat eller minns jag fel?

För övrigt sa en bekant att spelet, och i så fall kanske också filmen, har någon slags verklighetsbakgrund om någon galen brevbärare som dödade folk på något sätt
Är det sant eller skojade han med mig?
Citera
2007-06-01, 18:28
Medlem
Jodå, spelet är förbjudet i ett få länder... Och i många länder även, som i Sverige, förbjudet att sälja.
Citera
2007-06-01, 18:48
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Jodå, spelet är förbjudet i ett få länder... Och i många länder även, som i Sverige, förbjudet att sälja.

Det är inte förbjudet att sälja Postal 2 i Sverige:

http://www.sr.se/kristianstad/nyheter/artikel.asp?artikel=1089004
Citera
2007-06-02, 11:04
Medlem
tgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

För övrigt sa en bekant att spelet, och i så fall kanske också filmen, har någon slags verklighetsbakgrund om någon galen brevbärare som dödade folk på något sätt
Är det sant eller skojade han med mig?

Patrick Sherrill sköt den 20 Augusti 1986 15 stycken medarbetare på posten i Edmond Oklahoma. Händelsen blev mycket omskriven och gav upphov till uttrycket "to go postal" vilkert innebär att bli så arg på något/någon att man gör något extremt.

Här finns att läsa om denna och andra händelser inom usas postverk:
http://hematite.com/dragon/usps.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in