Hur suttit ett stort antal timmar med galen professor-frisyr och mord i blicken och slaktat allt i min väg medan jag spelat det spelet.
Hoppas att filmen lever upp till spelets idioti, kommer bli underbart!
det här kan ju bli en av dom sämsta filmerna genom tiderna... om scary movie ligger med scream och tabu och får en missbildad unge, där har ni filmen.. om man ser på trailern
det gäller att man inte förväntar sig för mycket för då blir den inge bra. Men jag hoppas det blir exakt som spelet så att alla moral käringar får nått och skrika om
Denna tråd skall inte handla om hur bra eller dålig filmen är eller om man längtar att se den och liknande. Tråden skall handla om den effekt filmen kan tänkas ha på diverse förbudsivrare och liknande.
Jag tror att Hostel 2 kommer bli mer kontroversiell. På IMDBs forums finns/fanns en lista över scener som kommer vara med i filmen, och en av dem var
"raping of infant in front of parents"...
Om det stämmer så misstänker jag att det sker off camera. Sker det i bild så lär den ju knappast få någon rating i USA i alla fall, och den svenska filmcensuren lär väl vakna till liv igen.
Denna tråd skall inte handla om hur bra eller dålig filmen är eller om man längtar att se den och liknande. Tråden skall handla om den effekt filmen kan tänkas ha på diverse förbudsivrare och liknande.
/Mod
Visst blev väl spelet censurerat eller minns jag fel?
För övrigt sa en bekant att spelet, och i så fall kanske också filmen, har någon slags verklighetsbakgrund om någon galen brevbärare som dödade folk på något sätt
Är det sant eller skojade han med mig?
För övrigt sa en bekant att spelet, och i så fall kanske också filmen, har någon slags verklighetsbakgrund om någon galen brevbärare som dödade folk på något sätt
Är det sant eller skojade han med mig?
Patrick Sherrill sköt den 20 Augusti 1986 15 stycken medarbetare på posten i Edmond Oklahoma. Händelsen blev mycket omskriven och gav upphov till uttrycket "to go postal" vilkert innebär att bli så arg på något/någon att man gör något extremt.