måste lägga ner bensot nu det funkar inte längre.. blir så dyrt eftersom jag måste köpa så mkt för att överhuvudtaget känna av...
men det är ju så att jag får en helvetes jävla avtändning om jag inte tar, å jag pallar bara inte att ta mej igenom den..
så frågan är om det är bättre att ta tramadol mot avtändningen, ett par veckor, sen trappa ner på det, än att fortsätta?
kanske ska påpeka att tradolan var det första jag vart beroende av men då åt jag längre än ett par veckor och det är flera år sen...
Jag vet inte om det är en bra val eftersom när man tänder av ifrån benzo vilket är ett rent helvete tro mig jag har varit där så är kanske tramadol inte det bästa valet . Många som tänder av efter ett långt missbruk av benz ligger väldigt nära riskzonen till epelepsi anfall och eftersom tramadol ökar risken så tycker jag du borde välja nåt annat prepparat . Men det är min åsikt .
Lycka till ! Verkligen det är svårt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!