• 1
  • 2
2007-05-21, 11:58
Medlem
Ibanezs avatar
Vet inte om det är världens skröna eller ej, men enligt en kompis ska det gå att röka en cigg genom röven. Det gäller bara att skapa ett baksug så att röken kommer in, går det verkligen? Och Om det går, får man en jävla niko kick då?
Citera
2007-05-21, 12:02
Medlem
Cydelixs avatar
Du slänger upp en tripprapport och bild sen va?
Citera
2007-05-21, 12:41
Medlem
Wzzys avatar
Vet inte ifall det är så relevant. Men har sett ett filmklipp när en tjej röker en cigarr med fittan. Så det borde ju kunna gå att röka genom nr:2
Citera
2007-05-21, 19:43
Medlem
Ibanezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Vet inte ifall det är så relevant. Men har sett ett filmklipp när en tjej röker en cigarr med fittan. Så det borde ju kunna gå att röka genom nr:2

Inte illa, då borde det rent teoretiskt funka då. Du har inte en länkt till den filmen, måste se det!
Citera
2007-05-21, 19:48
Medlem
Robert Hashbergs avatar
Jag har alltid undrat det, hur får man ett baksug i röven? Men om man särar på skinkorna och låter röken komma in går kanske lika bra? Det måste testas!
Citera
2007-05-21, 19:49
Medlem
Kadeks avatar
Ett ex till mig kunde röka med fittan! Såg sjukt kul ut när hon tog ett fittbloss och "blåste" ut

Annars så brukade man återuppliva människor genom att blåsa tobaksrök i stjärten på 1800-talet.
Citera
2007-05-21, 20:05
Bannlyst
va häftigt ! lägg upp en triprapport på detta sen asså ! och innan du stoppar den i röven så kan du ju stoppa in en tändsticka i kuken och tända på.
Citera
2007-05-21, 22:09
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibanez
Inte illa, då borde det rent teoretiskt funka då. Du har inte en länkt till den filmen, måste se det!

Det var ett tag sedan jag såg den, men jag har för mig att den fanns på "superporr.s*"
Citera
2007-05-21, 22:37
Medlem
Nagaxs avatar
undra om det svider om man råkar ta ett för tungt bloss
Citera
2007-05-21, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Ett ex till mig kunde röka med fittan! Såg sjukt kul ut när hon tog ett fittbloss och "blåste" ut

Annars så brukade man återuppliva människor genom att blåsa tobaksrök i stjärten på 1800-talet.
Och detta måste ju vara väldigt nyttigt för livmodern och äggstockarna och jag vet inte allt som finns där inne.
Citera
2007-05-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Och detta måste ju vara väldigt nyttigt för livmodern och äggstockarna och jag vet inte allt som finns där inne.

För det är ju dunder nyttigt för lungorna och allt annat röken passerar.
Citera
2007-05-22, 00:07
Medlem
Matendas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek

Jag skulle dock ej vilja vara den som utövar "mun mot stjärtmetoden"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in