Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-21, 10:01
  #1
Medlem
herrmickes avatar
Hej.

Jag undrar om någon vet om man kan redigera sin MSN lista så att en kontakt inte tillåts se att jag är online, men att jag ändå behåller personen på min lista och att jag kan se om denna är online?
Citera
2007-05-21, 10:14
  #2
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmicke
Hej.

Jag undrar om någon vet om man kan redigera sin MSN lista så att en kontakt inte tillåts se att jag är online, men att jag ändå behåller personen på min lista och att jag kan se om denna är online?

Blockera personen.
Citera
2007-05-21, 10:20
  #3
Medlem
herrmickes avatar
Får personen då ett meddelande om att jag blockerat denna, eller kommer denne bara uppfatta det som att jag aldrig är online? Grejen är att det rör sig om en rätt jobbig person som jag inte har så stor lust att babbla med, men det skulle kännas taskigt att totalblocka honom.
Citera
2007-05-21, 10:21
  #4
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmicke
Får personen då ett meddelande om att jag blockerat denna, eller kommer denne bara uppfatta det som att jag aldrig är online? Grejen är att det rör sig om en rätt jobbig person som jag inte har så stor lust att babbla med, men det skulle kännas taskigt att totalblocka honom.


Nope, han kan inte se om du blockat honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback