2007-09-23, 20:10
Bannlyst
Tycker inte Ronaldo filmat speciellt mycket (varken förra säsongen eller denna säsong) var väl mest när han kom hit? Men eftersom han alltid blivit nedsparkad i alla sina dagar så tar folk för givet. Cashley Cole filmar ju bra mycket mer, även om det inte är någon ursäkt förstås. Vill inte vara som en Liverpoolare.

"Fina filmingar Gerrard fick på idag"
"Jaaa men, åhh, men... RONALDO FILMAR JU OCKSÅ!"
Citera
2007-09-23, 20:43
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Starkt av Tottenham att klara 1-1 borta mot Bolton

Tjena De Large! Läget?

Det är sorgset, såg bara första halvlek innan min dator inte gillade p2p-programet och la av.

Det jag såg var väl inget vidare, känns som om alla nya spelare gjort Evertons lagspel urvattnat, men, men, det är ju bara i början av säsongen och jag måste väl ändå vara hyffsat nöjd med 10 p på 7 matcher.
Citera
2007-09-23, 20:46
Moderator
vfs avatar
Gött mos får jag säga, underbart med vinst mot Chelsea, tråkigt att
Jose inte fortfarande var coach iofs. Alltid roligt att se honom i motgång.
Idag hade han definitivt blivit galen vid "straffen".

Ser bättre ut nu måste jag säga.
Citera
2007-09-23, 20:53
Medlem
Jole25s avatar
Jag vill börja med att gratulera United.

Sen ska jag säga ngt som är politiskt inkorrekt i supporterleden. Jag älskar CFC men denna affären gör mig kluven. Jag önskar alla spelare allt gott men just nu så har våran klubb kört över oss supportrar och spelare. Dom har pissat på dom som stödjer dom i vått och torrt. Jag själv har försvarat Roman ett tusental ggr men nu är det slut med det. Inte för alltid men tills han förstår att våran klubbs fans betyder ngt. 99% av fansen stödde The Special One till 100%. Jag kommer att fortsätta följa mitt lag och jag älskar den blåa tröjan och vårat klubbmärke. Jag kommer dock inte stödja en marionett som har slickat till sig jobbet i CFC. Han är en orm som har gjort så i tidigare klubbar. Han lärde även känna en likadan ägare i Israel och puff var tränaren väck och den inkompetente tog över tränarjobbet. Jag har stött CFC i nästan 10 år men nu önskar jag faktiskt att vi förlorar varje match enbart för att ledningen ska förstå vilket misstag dom gjort. Jag vill att detta misstag aldrig mer upprepas. Det är liksom inte första gången det hände. Ni som varit med ett tag vet vad som hände med Vialli. Ni kanske har svårt att förstå hur jag tänker men just nu är jag så besviken och så sårad av denna ledning så jag vill att ledningen ska börja förstå vad som gör en klubb framgångsrik. Det gör man inte genom att pissa på supportrar och spelare.

FUCK OFF JABBA THE HUT!!!
Citera
2007-09-23, 20:53
Bannlyst
För mig så är det en straff, även om Saha förstärker, men det ska ju inte ha så stor betydelse. Kolla på repriserna igen (som jag gjort) så ser ni. För det första slår han med armen i ansiktet (som så många gånger förut, därav den platta landningen) och touchar även vid foten. Även om han förstärker, som jag sa, så är det straff.
Citera
2007-09-23, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
För mig så är det en straff, även om Saha förstärker, men det ska ju inte ha så stor betydelse. Kolla på repriserna igen (som jag gjort) så ser ni. För det första slår han med armen i ansiktet (som så många gånger förut, därav den platta landningen) och touchar även vid foten. Även om han förstärker, som jag sa, så är det straff.

Det jag reagerar på är hur han viker bakåt sin rygg i en båge... och det har en jävla stor betydelse
Citera
2007-09-23, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Det jag reagerar på är hur han viker bakåt sin rygg i en båge... och det har en jävla stor betydelse

Slag i ansiktet brukar oftast resultera i det.
Citera
2007-09-23, 21:02
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jag vill börja med att gratulera United.

Sen ska jag säga ngt som är politiskt inkorrekt i supporterleden. Jag älskar CFC men denna affären gör mig kluven. Jag önskar alla spelare allt gott men just nu så har våran klubb kört över oss supportrar och spelare. Dom har pissat på dom som stödjer dom i vått och torrt. Jag själv har försvarat Roman ett tusental ggr men nu är det slut med det. Inte för alltid men tills han förstår att våran klubbs fans betyder ngt. 99% av fansen stödde The Special One till 100%. Jag kommer att fortsätta följa mitt lag och jag älskar den blåa tröjan och vårat klubbmärke. Jag kommer dock inte stödja en marionett som har slickat till sig jobbet i CFC. Han är en orm som har gjort så i tidigare klubbar. Han lärde även känna en likadan ägare i Israel och puff var tränaren väck och den inkompetente tog över tränarjobbet. Jag har stött CFC i nästan 10 år men nu önskar jag faktiskt att vi förlorar varje match enbart för att ledningen ska förstå vilket misstag dom gjort. Jag vill att detta misstag aldrig mer upprepas. Det är liksom inte första gången det hände. Ni som varit med ett tag vet vad som hände med Vialli. Ni kanske har svårt att förstå hur jag tänker men just nu är jag så besviken och så sårad av denna ledning så jag vill att ledningen ska börja förstå vad som gör en klubb framgångsrik. Det gör man inte genom att pissa på supportrar och spelare.

FUCK OFF JABBA THE HUT!!!

Tack för gratulationerna. Jag tycker det var en ganska jämn match mellan två sidor som tog ut varandra så länge det var samma antal män på plan. Jag tycker utvisningen var helt ok eftersom Mikel hade klarat sig undan gult kort tidigare i matchen. Straffen var en klar filmning av Saha men eftersom Coles kapning av Evra inte renderade i någon straff så var det rättvisa som skipades tycker jag.

Jag har sett lite på ChelseaTV på viasat och jag kan förstå din reaktion eftersom du långt ifrån är ensam. Jag har inte sett någon som har stått upp och sagt att det var en bra händelse för Chelsea.

Jag skrev i den andra tråden att det inte var något annat än ett beslut som togs som ett led i en maktkamp. Jag tror Roman var för intresserad av att få sin vilja igenom och att visa som äger klubben för att bry sig om någon annan. Han ville visa Jose vem som bestämde vilka spelare som skulle till klubben, hur laget skulle spela och framför allt. Vem som är bossen.

Tyvärr tror jag inte att det spelar någon roll vad fansen säger och gör, Roman kommer göra som han vill för det är "hans" lag.
Citera
2007-09-23, 21:13
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech

Tyvärr tror jag inte att det spelar någon roll vad fansen säger och gör, Roman kommer göra som han vill för det är "hans" lag.

Då vill jag ha tillbaka min klubb om det så betyder Coca-cola league.

Angående matchen så har Mikel problem med disciplinen och jag är inte förvånad över detta. Straffen var billig men överlag tror jag nog att United var helt förtjänta av segern. Jabba the Huts byten var som natt och dag om man jämför med The Special Ones byten vid underlägen....
Citera
2007-09-23, 21:13
Medlem
Bra dag för domare Dean eller haha

Tror fan att folk mordhotar domare, 2 mål och en utvisning gav han di röde idag.

Måste vara det lättaste i världen att hålla på Man Utd ju.
Citera
2007-09-23, 21:53
Medlem
hazard simpsons avatar
Jag börjar förstå varför Tottenham bad Roman fara åt helvete. Men va fan. Vi bad ju Fergie sticka också. Fotbollsvärlden är sjuk.
Citera
2007-09-23, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Bra dag för domare Dean eller haha

Tror fan att folk mordhotar domare, 2 mål och en utvisning gav han di röde idag.

Måste vara det lättaste i världen att hålla på Man Utd ju.

Gav en utvisning och 2 mål? Visst, det var billig straff, men fortfarande straff. Sen blev vi blåsta på en i första halvlek. Och återigen, solklar utvisning, har sett betydligt snällare saker bli röda kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in