2007-08-19, 16:54
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Riktigt dålig domare i Blackburn - Arsenal, men som gunnersfan klagar man inte

nej man gör ju inte det.

Men det är ju även en underhållande match. Jag gillar när folk är arga.

Varför är första halvlek förlängd? Vet du det? Jag halkade in på ett bananskal.
Citera
2007-08-19, 16:57
Bannlyst
Fy fan vad skönt för Svennis! Lite revansch mot brittisk media nu?

Svennis!! Svennis!! Svennis!!

Citera
2007-08-19, 17:19
Medlem
camejos avatar
Jävlar vad Savage whinar! Fånig filmning av honom också.

Jag var och käkade vid slutet av första så jag missade det där om att den skulle ha blivit förlängd..
Citera
2007-08-19, 17:20
Medlem
De Larges avatar
Fan vad snyggt mål av Torres, trots att jag är Evertonfan så hoppas jag på Liverpool i denna match.
Citera
2007-08-19, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Fan vad snyggt mål av Torres, trots att jag är Evertonfan så hoppas jag på Liverpool i denna match.

Där avslöjades det alltså att du inte kan ha mycket hjärta för klubben.
Citera
2007-08-19, 18:02
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Är väl så att jag hatar Chelsea mer än Liverpool, är ju inte från Liverpool så jag kommer ju aldrig bli nån äkta Evertonian ändå så.

Hade jag varit uppväxt där så hade det naturligtvis varit annorlunda, man upplever ju inte samma typ av rivalitet och tråkningar när man bor i lilla Sverige.
Citera
2007-08-19, 18:05
Bannlyst
Citat:
Är väl så att jag hatar Chelsea mer än Liverpool, är ju inte från Liverpool så jag kommer ju aldrig bli nån äkta Evertonian ändå så.

Hade jag varit uppväxt där så hade det naturligtvis varit annorlunda, man upplever ju inte samma typ av rivalitet och tråkningar när man bor i lilla Sverige.

Eftersom jag är Man Utdfan så hoppas jag självklart att allt går åt helvete för Liverpool. Chelsea är inget lag ni har någon som helst rivalitet mot, så jag förstår dig inte riktigt. Hllre Chelsea än smutsiga fools.
Citera
2007-08-19, 18:11
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Eftersom jag är Man Utdfan så hoppas jag självklart att allt går åt helvete för Liverpool. Chelsea är inget lag ni har någon som helst rivalitet mot, så jag förstår dig inte riktigt. Hllre Chelsea än smutsiga fools.

Du läser inte vad jag skriver, jag känner inte den rivaliteten som någon som är uppväxt i Liverpool känner.

Jag hatar Chelsea mer än Liverpool för att dom är ett köpelag, dopar sig med en massa pengar, har en massa utlänningar som tar bort känslan av Engelsk fotboll, dålig med egna produkter, osv. (Inga chelseafans behöver kommentera detta, det är en helt annan diskussion)
Citera
2007-08-19, 18:19
Bannlyst
Citat:
har en massa utlänningar som tar bort känslan av Engelsk fotboll, dålig med egna produkter, osv.

Å andra sidan så är det väl mer spanskt över Anfield än det någonsin varit på Camp Nou, så tycker du kan lägga ner snacket om utlänningar. Spelar väl för fan ingen roll om du inte kommer därifrån, agera som ett fan och stå upp som ett.
Citera
2007-08-19, 18:21
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Å andra sidan så är det väl mer spanskt över Anfield än det någonsin varit på Camp Nou, så tycker du kan lägga ner snacket om utlänningar. Spelar väl för fan ingen roll om du inte kommer därifrån, agera som ett fan och stå upp som ett.

Sant att det börjar bli för mycket spanskt i Liverpool.

Dock så bestämmer jag själv hur jag som fan ska agera, det är inget som du bestämmer.

Tyst nu och titta på matchen.
Citera
2007-08-19, 18:23
Medlem
Hertigens avatar
Nån mer än jag som tyckte det var en lite billig straff?? Ser ut som han ska hoppa över bollen till drogba redan innan tacklingen kommer.
Citera
2007-08-19, 18:24
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Själv tycker jag det är jävligt plastigt med svenskar som snackar om engelsk lokalrivalitet. Enda anledning till att tycka illa om dem är för att du är tillsagd att göra det och ingen personlig relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in