2007-08-19, 16:32
Medlem
ischs avatar
Så var ligan över för detta året... får väll göra en liverpool och sikta in sig på cl.
Citera
Medlem
Dugarrys avatar
Grymt imponerad av City. I och för sig är man inte det ända laget som lyckats hålla Uniteds just nu klena anfall i schack, men det spelar ingen roll, man är starka för tillfället. Njut nu så länge det blåser framgång, vinden kommer snart vända och det är då det gäller att ha kalla huvuden, men nu, nu ska man bara njuta.
Citera
Medlem
Om Chelsea vinner mot Liverpool, så tror jag att Uniteds chanser till guld är minimala.
Visst, det är 35 omgångar kvar, men att vara 7 poäng bakom redan efter 3 omgångar är riktigt tufft.

Helt rättvis seger. Underbar match.
Citera
2007-08-19, 16:40
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Så var ligan över för detta året... får väll göra en liverpool och sikta in sig på cl.

Nja, det är många poäng kvar att spela om.
Dock är väl Ronaldo avstängd två matcher till och Rooney
är borta till oktober typ.

Ser svårt ut är det minsta man kan säga. Ska bli kul att läsa
Engelsk press efter denna matchen, Svennis kommer väl att
hyllas som en kung av samma personer som har sablat ner
honom innan. Vi klagar ibland ( ) på Svensk media men Engelsk
är nog fan snäppet värre.
Citera
2007-08-19, 16:43
Medlem
Hoppas dock att Chelsea förlorar, så det blir späning igen. Då kommer fokus fortfarande ligga på ligan, och CL blir en lättare match för ordentliga lag.
Citera
2007-08-19, 16:44
Medlem
Finner knappt ord så besviken och arg är jag. Förlora kan man absolut göra, men det är sättet förlusten kommer till på. I mina ögon spelar de ut City första tjugo men sedan vet jag inte vad som händer. Visst hade Tevez några farliga lägen men på det hela taget såg det jävligt lojt ut på de flesta håll.

En tung dag för mig som Unitedfan och saken blir ju inte bättre av att Svennis är manager i Shitty. Törs inte tänka på hur detta kommer beskrivas i svenska media. Superlativen lär hagla och hyllningarna anta rent episka proportioner.

För övrigt önskar jag att United spelarna får löpa gatlopp utanför Old Trafford. Att inte visa större engagemang och hjärta i ett derby är i mitt tycke oförsvarbart. Chelseavinst nu också så är mörkret totalt. Fy fan.
Citera
2007-08-19, 16:45
Medlem
Kan ej med ord beskriva hur skönt det är att United förlorade. Tyckte matchen stod och vägde så gott som hela tiden men United satte ju ej chanserna. Imponerande lagbygge av Svennis som tagit full pott. Känns idag som City kan klara sig bättre än vad många tror. Den som lever får se

Lite ot:
Men vafan sysslar Canal+ med? Sitter här med boxer och det sägs att Blackburn-Arsenal skall gå på C+ sport 2 men där får filmen "En långvarig förlovning"
Citera
2007-08-19, 16:46
Medlem
C.A.Tls avatar
Jaaa, älska Svennis
Citera
2007-08-19, 16:46
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Lite ot:
Men vafan sysslar Canal+ med? Sitter här med boxer och det sägs att Blackburn-Arsenal skall gå på C+ sport 2 men där får filmen "En långvarig förlovning"

Jag kollar på den nu. Men inte via canal+. Detär en brutal match. Blackburn spelar fult och det är mycket gruff.

The Gunners <3

Citera
2007-08-19, 16:47
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanke Axel
Finner knappt ord så besviken och arg är jag. Förlora kan man absolut göra, men det är sättet förlusten kommer till på. I mina ögon spelar de ut City första tjugo men sedan vet jag inte vad som händer. Visst hade Tevez några farliga lägen men på det hela taget såg det jävligt lojt ut på de flesta håll.

En tung dag för mig som Unitedfan och saken blir ju inte bättre av att Svennis är manager i Shitty. Törs inte tänka på hur detta kommer beskrivas i svenska media. Superlativen lär hagla och hyllningarna anta rent episka proportioner.

För övrigt önskar jag att United spelarna får löpa gatlopp utanför Old Trafford. Att inte visa större engagemang och hjärta i ett derby är i mitt tycke oförsvarbart. Chelseavinst nu också så är mörkret totalt. Fy fan.

Han förtjänar faktiskt lite hyllningar med den här starten och med det materialet! Även om United var kassa.
Citera
2007-08-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Lite ot:
En långvarig förlovning går på C Film 2. På sport 2 visas matchen.
Citera
2007-08-19, 16:51
Medlem
camejos avatar
Riktigt dålig domare i Blackburn - Arsenal, men som gunnersfan klagar man inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in