2007-08-19, 18:25
Medlem
RoscoTanners avatar
Pinsamt uselt dömd straff. Malouda är i luften långt innan han kommer i närheten av Liverpool-spelaren.
Citera
2007-08-19, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Fan vad snyggt mål av Torres, trots att jag är Evertonfan så hoppas jag på Liverpool i denna match.

Ingen kritk på prissumman på den spelaren inte
Citera
Medlem
De Larges avatar
Straff eller ej? Vad tycker ni? Såg inte ut som det först, dock på senare repris såg det ut som om carrager hockeytacklar chelseaspelaren, som dock verkar kasta sig lite.
Citera
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Du läser inte vad jag skriver, jag känner inte den rivaliteten som någon som är uppväxt i Liverpool känner.

Jag hatar Chelsea mer än Liverpool för att dom är ett köpelag, dopar sig med en massa pengar, har en massa utlänningar som tar bort känslan av Engelsk fotboll, dålig med egna produkter, osv. (Inga chelseafans behöver kommentera detta, det är en helt annan diskussion)

Tack för att du finns. Då vet jag att du mår dåligt när CFC vinner. Makes it worth living....
Citera
2007-08-19, 18:29
Medlem
91:an Karlssons avatar
Svennis är väl tillsammans med Capello bäst i världen på att få sina lag att spela försvarsfotboll. Det blev nästan parodiskt ett tag i derbyt här, United forsar fram medans City slänger sig, river sliter och sparkar bort bollar ifrån mållinjen, gång på gång.

Hoppas Sven-Göran kan glädjas riktigt åt det här, det är han minst sagt värd. Det är för tidigt att säga det än, jag vet det, men City kan gå längre i år än vad folk tror.
Citera
2007-08-19, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Ingen kritk på prissumman på den spelaren inte

Å andra sidan missa han väl 9 chanser mot Villa, så han lägger 1/10, japp väldigt värt köp!

Btw haha jävligt billig straff, men jag klagar inte.
Haha men för fan, Everton och Liverpool är från samma stad. Antagligen skrattar Poolfansen åt dig, liksom resten av Europa för den delen
Citera
2007-08-19, 18:38
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Haha men för fan, Everton och Liverpool är från samma stad. Antagligen skrattar Poolfansen åt dig, liksom resten av Europa för den delen

Och jag skrattar åt alla som håller på lag från städer dom inte bor i/varit uppväxta i och som samtidigt tror att dom är ÄKTA fans.
Citera
2007-08-19, 18:39
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Tack för att du finns. Då vet jag att du mår dåligt när CFC vinner. Makes it worth living....

Du kunde inte hålla dig?

Känns dock skönt att man iaf är betydelsefull för någon här i världen.
Citera
2007-08-19, 18:40
Medlem
erikbes avatar
http://svt.se/svttext/tv/pages/380.html

Citat:
Liverpool - Chelsea 1 - 1 17:00
Torres 16
str Lampard 62
str Lampard 62
str Lampard 62

Starkt av Lampard att göra tre straffmål på en minut
Citera
2007-08-19, 18:44
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://svt.se/svttext/tv/pages/380.html

Starkt av Lampard att göra tre straffmål på en minut
Kan ju vara en basekmatch mellan Chelsea och Liverpool, där får man väl 2-3 straffkast varje gång?
Citera
2007-08-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

antar att du började hålla på Chelski vid ungefär samma tidpunkt som roman började pumpa pengar ? som alla andra chelseafans som har uppstått dom senaste åren.
Citera
2007-08-19, 19:12
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strybert
antar att du började hålla på Chelski vid ungefär samma tidpunkt som roman började pumpa pengar ? som alla andra chelseafans som har uppstått dom senaste åren.

Hur i helvete kunde du veta det? Är du ett synsk eller ngt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in