2008-05-12, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Tjaaa, man kan ju säga att jag bor på två ställen. Norrland är och förblir mitt hem, även fast jag inte bott där sen jag var 9. Men jag tillbringar mycket tid där och träffar old lads.

Rest mycket i England och sett många bortamatcher...?

Värsta bortamatchen du varit på (fans & arena)...?
Citera
2008-05-12, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Rest mycket i England och sett många bortamatcher...?

Värsta bortamatchen du varit på (fans & arena)...?

Jag har sett tre bortamatcher iår. Kollade mer ifjol. Hmm värsta, Aston Villa är nog "värst" de har bra tryck och rätt galna supportrar.. var på Craven Cottage när United vann med 3-0, Fulham har nästan inga supportrar alls så det var lugnt, jävligt mysig arena, tur att de höll sig kvar, älskar att åka dit.

I övrigt var jag på: Fulham, Derby och Bolton. Derby har riktigt bra fans, gillar dem skarpt. Nästan alltid fullsatt också. Boltonfansen, ja vad säger man, svin, och så gillar dem inte alls oss. Enormt "mindervärdskomplex" så att säga.

Fick inte tag på biljetter till matchen mot Wigan, tyvärr. Många av oss köpte biljetter från säsongskortinnehavare (Wiganfans)
Citera
2008-05-12, 23:08
Medlem
Jole25s avatar
Jag är faktiskt grymt fascinerad av Pompeys supportrar. Jävla vilket tryck det är där....
Citera
2008-05-12, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Jag är faktiskt grymt fascinerad av Pompeys supportrar. Jävla vilket tryck det är där....

Har faktiskt aldrig varit dit, men de har bra tryck. Det också en rätt liten arena, har några kompisar som varit dit och det är lite sambastämning. Väldigt kompakt.
Citera
2008-05-12, 23:14
Bannlyst
Citat:
Jag har sett tre bortamatcher iår. Kollade mer ifjol. Hmm värsta, Aston Villa är nog "värst" de har bra tryck och rätt galna supportrar.. var på Craven Cottage när United vann med 3-0, Fulham har nästan inga supportrar alls så det var lugnt, jävligt mysig arena, tur att de höll sig kvar, älskar att åka dit.

I övrigt var jag på: Fulham, Derby och Bolton. Derby har riktigt bra fans, gillar dem skarpt. Nästan alltid fullsatt också. Boltonfansen, ja vad säger man, svin, och så gillar dem inte alls oss. Enormt "mindervärdskomplex" så att säga.

Fick inte tag på biljetter till matchen mot Wigan, tyvärr. Många av oss köpte biljetter från säsongskortinnehavare (Wiganfans)

Märkliga val utav bortamatcher måste jag säga (!), bokade du detta från Sverige via någon agent...??

Någonsin besökt Britannia Stadium eller St. James Park...??
Citera
2008-05-12, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Märkliga val utav bortamatcher måste jag säga (!), bokade du detta från Sverige via någon agent...??

Någonsin besökt Britannia Stadium eller St. James Park...??

Faktiskt. Mot Fulham gjorde jag det men då var jag i Sverige och tog med mina kusiner till London, men de andra matcherna så har jag fixat på annat sätt. Nej jag brukar aldrig befinna mig så lååångt bort men nu kanske man får läge när Stoke gick upp, dock inte troligt. St James Park, en av dem bästa arenorna, de har bäst fans i hela England. Fast jag har aldrig varit dit själv, bara hört :>

Ende felet med St James är bortasektionen.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-05-12 kl. 23:29.
Citera
2008-05-12, 23:31
Bannlyst
Citat:
Faktiskt. Mot Fulham gjorde jag det men då var jag i Sverige och tog med mina kusiner till London, men de andra matcherna så har jag fixat på annat sätt. Nej jag brukar aldrig befinna mig så lååångt bort men nu kanske man får läge när Stoke gick upp, dock inte troligt. St James Park, en av dem bästa arenorna, de har bäst fans i hela England. Fast jag har aldrig varit dit själv, bara hört :>

Ende felet med St James är bortasektionen.

Resa till Stoke och ett dygn där - is not a walk in the park...
Citera
2008-05-12, 23:35
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Säg mig varför man inte skulle kunna hejja på TimråIK och inte bo i Timrå/Sundsvallsregionen? Finns folk i stockholm som hejjar på Luleå te.x? Jävla idiot.

Manchester City är väl ett thailändskt tvätteri numera, angående debatten om ryska, amerikanska eller spanska PL-lag.
Läste att klubbens trotjänare fick flytta sig från sina VIP-platser när psykfallet hade bjudit in sina polare från tahiresturangen runt hörnet.

Ols lads, nio år? Vad pratar ni för gamla minnen? När morsan ropade in er för tandborstning och läggdags vid 8 eller?
Citera
2008-05-12, 23:36
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Vill man ha en "äkta" upplevelse ska man dock besöka Griffin Park, hemmaplan för Brentford i league two. Så långt från de popcornätande japanska turisterna på premier league-arenorna man kan komma.
Citera
2008-05-12, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Manchester City är väl ett thailändskt tvätteri numera, angående debatten om ryska, amerikanska eller spanska PL-lag.
Läste att klubbens trotjänare fick flytta sig från sina VIP-platser när psykfallet hade bjudit in sina polare från tahiresturangen runt hörnet.

Ols lads, nio år? Vad pratar ni för gamla minnen? När morsan ropade in er för tandborstning och läggdags vid 8 eller?

Jag var jävligt ledsen när vi flyttade så vi for hem skit mycket i början, jag har haft de kompisarna sen dagis eftersom att jag bor i en..ja..norrländska håla så känner man alla. End of.
Citera
2008-05-12, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Vill man ha en "äkta" upplevelse ska man dock besöka Griffin Park, hemmaplan för Brentford i league two. Så långt från de popcornätande japanska turisterna på premier league-arenorna man kan komma.

Bury är mitt andra favoritlag (ligger iofs också i Manchester) härligt jävla lag, hoppas verkligen att de tar nåt klib upp nu i divisionerna. Gigg Lane är en upplevelse att fa till

Jag hoppas att United får möta Millwall i FA-cupen, om man nu skulle våga sig dit.
Citera
2008-05-12, 23:50
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in